Робота з електронними документами

Top  Previous  Next

У версії 01.03.022 Реєстр первинних документів розділений на:

Реєстр податкових документів, в якому ведеться робота виключно з Податковити накладними та Розрахунками коригування з метою обміну даними документами з контрагентами та контролюючими органами.
Реєстр електронних документів, в якому виконується створення, редагування, збереження та обмін з контрагентами актами виконаних робіт, рахунками, платіжними дорученнями тощо, а також Універсальними документами із вкладеннями різних форматів.

У даному розділі довідки розглянуто робота з документами у розділі Реєстр електронних документів:

Як створити електронний документ
Редакції документа
Створення універсального документа із вкладеннями
Заповнення електронного документа
Копіювання документа
Протокол роботи з документом
Анулювання електронних документів
Ярлики документів
Вкладення до електронних документів
Обмін електронними документами з контрагентами
Коротко про процедуру обміну первинними документами з контрагентами
Багатосторонній обмін документами
Особливості підписання електронних документів
Як відправити електронний документ контрагенту
Погодження та відхилення первинних документів при прийманні
Групове погодження та відхилення первинних документів
Повторне відправлення первинних документів
Імпорт електронних документів
Експорт та друк електронних документів
Друк електронних документів у PDF