Створення універсального документа із вкладеннями |
У Реєстрі електронних документів можливо створювати документи універсального формату, що призначенні для відправки контрагентам вкладень різних форматів: txt, rtf, doc, docx, xls, xlsx, pdf, png, jpeg, jpg. У документах із вкладеннями можливо вказати суму та номер документа, а також, визначити кількість та порядок отримувачів, яким буде надсилатися документ. Створення універсального документа із вкладеннями
2. Відкриється вкладка Універсальний документ.
За замовчуванням, створюється документ по шаблону MULTIDOC, заповнюється поле Відправник даними поточної організації із картки установи. У полі Дата вкажіть дату документа, за замовчуванням встановлюється поточна дата. У полі Номер ведіть номер документа, у полі Сума вкажіть суму документа (за потреби). У полі Найменування документа у реєстрі внесіть назву, під якою документ буде відображатися в РПД. Якщо назва документа не введена, в реєстрі відображається запис Універсальний документ. У полі ПІБ підписанта оберіть із підключеного довідника відповідальну особу - підписувача документа. У полі Номер замовлення зазначається номер документа відповідно до внутрішньої системи документообігу користувача. Поле Електронна пошта – e-mail співробітника, що відправляє документ. У полі Коментар можливо внести довільний коментар до документа, може містити до 500 символів. 3. Збережіть документ. Додавання та видалення вкладень Додавати вкладення можливо тільки у вікні відкритого документа. Для додавання вкладень : 1. Відкрийте універсальний документ та оберіть один із способів:
У відкритому вікні знайдіть, виділіть потрібний документ та натисніть Відкрити: При додаванні вкладень виконується перевірка унікальності імен та форматів файлів. При спробі додати файли з однаковими іменами та форматами буде виведено відповідне повідомлення, наприклад: Неможливо додати у вкладення файл, що не містить інформації. При спробі додати документи, що не містять даних, буде виведено повідомлення про неможливість додавання «пустих» документів.
Якщо вміст вкладення неможливо відобразити, виводиться відповідне повідомлення з кнопками:
Зберегти вкладення можливо, натиснувши на кнопку на панелі Вкладення у лівій частині вікна 3. Щоб додати наступний документ, виконайте дії описані у п.1 або скористайтесь функціоналом Керування вкладеннями (F3), який з'являється в меню Правка та на панелі інструментів вікна після додавання першого вкладення:
Для того, щоб додати нове вкладення, натисніть кнопку Додати та оберіть у відкритій формі вкладення і додайте його. Нове вкладення відображається у вікні. Вкладення можливо відкрити, видалити та зберегти. Після збереження, запис про вкладення з'явиться на панелі Вкладення у лівій частині вікна.
Додавати та видаляти вкладення можливо лише у документах, що мають статус Готується. Видалити вкладення можливо, використовуючи функціонал Керування вкладеннями або кнопкою на панелі Вкладення. У таблиці реєстру у колонці Вкладення відображається наявність вкладень у універсальних документах: Визначення маршруту документа із вкладеннями Для визначення маршруту відправки документа: 1. Відкрийте документ. Маршрут відправки документа налаштовується на панелі Маршрут документа у лівій частині вікна. За замовчуванням, для документа вказується Відправник та один Отримувач, дані якого були вказані при створенні документа у розділі Дані документа: Кнопка додавання отримувача документа доступна незалежно від статусу документа. При спробі додати отримувача у документі зі статусом Готується буде відображатися підказка про необхідність передати документ на підпис.
3. За потреби, додайте отримувачів документа, натиснувши кнопку Додати на панелі Маршрут документа. Відкриється вікно довідника Контрагенти, у якому оберіть контрагента, якого необхідно додати у маршрут.
Зверніть увагу! У маршруті обов'язково повинен бути присутній хоча б один отримувач документа!
Кожен з отримувачів зі свого боку погоджує та підписує документ. Погоджений документ відправляється наступному отримувачу, згідно з визначеним маршрутом. Відправка документа далі за маршрутом здійснюється автоматично у момент його погодження учасником багатостороннього обміну. Контрагентам, що вже отримали документ, надсилаються квитанції про погодження та підписання документа від кожного отримувача. Якщо ж документ було відхилено будь-яким з отримувачів, контрагентам, що вже одержали документ, надсилається квитанція про відхилення документа. Обробка документа припиняється. Інформація про погодження (відхилення) та підписання документа кожним контрагентом відображається на вкладці Протокол. Для виконання операцій із вкладеннями: 1. Відкрийте документ із вкладеннями та скористайтесь функціоналом Керування вкладеннями. Натисніть лівою кнопкою миші на назві потрібного файлу. Відкриється вікно вибору операцій. Для непідписаних документів доступні операції:
При підписанні документів із вкладеннями виконується також підписання вкладень. При погодженні документа контрагентом виконується допідписання вкладення у форматі p7s. Для підписаних вкладень можливо виконати оперції: Після натискання кнопки Зберегти, необхідно обрати шлях збереження та формат збереження підписаного вкладення:
Підписаний та готовий до відправки документ матиме вигляд, як наприклад Підписання ЕП та відправка документів із вкладеннями Відправити один документ можливо із вікна відкритого документа, декілька документів - безпосередньо із Реєстру електронних документів. Для відправки із вікна відкритого документа оберіть Файл - Відправити або натисніть на кнопку Відправити (). Розпочнеться звичайна процедура підписання документа ЕП та відправка документа першому у маршруті адресату. По закінченні процедури буде відображений протокол відправки документів. Для відправки із реєстру видіть файли, які потрібно відправити, та оберіть Файл - Відправити або натисніть на кнопку Відправити (). Розпочнеться звичайна процедура підписання документа ЕП та відправка документа першому у маршруті адресату. По закінченні процедури буде відображений протокол відправки документів. Зверніть увагу! При підписанні документів виконується також і підписання вкладень. При погодженні документа контрагентом виконується також допідписання вкладення у форматі .p7s. Копіювання документа із вкладеннями Для копіювання документа із вкладеннями: 1. У реєстрі виділіть документ, копію якого потрібно створити. Для копіювання групи документів виділіть потрібні курсором миші з клавішею Ctrl або Shift. 2. Оберіть один із способів копіювання:
3. Також функція копіювання документа доступна і у відкритому вікні документа: на панелі інструментів кнопка Копіювати - та у меню Файл - Копіювати. Із вікна відкритого документа копіюється тільки поточний документ. 4. На виконання функції копіювання відкриється вікно Дата виписки, у якому оберіть дату виписки копії документа. За замовчуванням, встановлюється дата виписки документа, що копіюється. Для того, щоб обрати іншу дату виписки, переоберіть її у календарі, що підключений до поля. Якщо у копії необхідно зберегти дату виписки первинного документа, встановіть позначку Як в оригіналі. 4. Після того, як дату обрано, натисніть кнопку ОК. Відкриється вікно копії документа. Скопійовані документи можна редагувати. Для збереження документа на електронному носії чи у обраному каталозі: 1. Виділіть у таблиці документ, якій потрібно експортувати. 2. Оберіть команду Файл – Експорт – Експорт або із контекстного меню Експорт. 3. У вікні Збереження файлу вкажіть каталог для збереження даних, ім'я файлу формується автоматично та містить дату та час виконання операції та ЄДРПОУ підприємства. Натисніть кнопку Зберегти. 4. Програма повідомить про результати експорту даних. Файл із вкладеннями буде збережено у обраному каталозі: Імпорт документів із вкладеннями Для імпорту документа із вкладеннями: 1. Оберіть команду Файл - Імпорт - Імпорт звітів. 2. На виконання команди відкриється вікно вибору імпортованих файлів вказаного формату. 3. Вкажіть шлях до каталогу розміщення файлів. Виділіть потрібні файли та імпортуйте їх. 4. По закінченні процедури відображається протокол імпорту даних, як наприклад: |