Особливості підписання електронних документів

Top  Previous  Next

Всі електронні документи відправляються контрагентам електронними каналами зв'язку з накладеними кваліфікованими електронними підписами (КЕП).

Для кожного типу документа користувач може налаштувати комплект підписів у модулі Користувацькі налаштування комплектів підписів. Це особливо буде корисним у випадку, якщо в установі розділені функції обробки електронних документів залежно від напрямку, контрагентів, сум коштів, тощо. Про створення комплектів підписів дивись більше у довідці до даного модулю.

На виконання команди Передати на підпис, Підписати або Відправити, для електронного документа перевірятиметься наявність налаштувань користувацьких комплектів підписів. Якщо відповідний користувацький комплект знайдено, підписання документа виконуватиметься саме цим комплектом підписів. Якщо первинний документ підпадає під налаштування кількох користувацьких комплектів підписів, буде застосовано комплект, що має найбільший пріоритет. 

Користувацький комплект підписів застосовується при виконанні всіх зазначених умов. Якщо для певного документа не виконується хоча б одна з умов, застосовується інший користувацький комплект, із списку налаштувань (якщо такий існує).

Якщо ж для первинного документа не знайдено жодного користувацького комплекту підписів (або не виконуються умови жодного з користувацьких комплектів), здійснюється підписання комплектом, що встановлений у розділі Адміністрування – Параметри системи – Підпис – Первинні документи.