Обмін електронними документами з контрагентами

Top  Previous  Next

У цьому розділі:

Коротко про процедуру обміну електронними документами з контрагентами

Багатосторонній обмін документами

Особливості підписання електронних документів

Як відправити електронний документ контрагенту

Погодження та відхилення первинних документів при прийманні

Групове погодження та відхилення первинних документів

Повторне відправлення первинних документів

Зверніть увагу:

Рекомендується попередньо заповнити довідник контрагентів – в картку контрагента внесіть дані, які використовуються для документообігу (назву, податковий номер, ІПН, адресу, телефони, завантажте його сертифікати).
Після підписання документів комплектом електронних підписів, у відповідних місцях бланку документів встановлюється позначка "ЕП", що свідчить про накладений підпис/печатку. Якщо в Картці підприємства налаштовані зразки підписів директора/бухгалтера та печатки підприємства, то після підписання документа у відповідних місцях бланку відображаються завантажені у програму сканкопії зразків підписів для більшої наочності.
Контрагент, що отримав документ, також бачить зображення підпису та печатки установи.

Для того, щоб документ роздруковувався разом із зображеннями підпису та печатки, необхідно встановити позначку в полі "Накладати зображення підписів під час друку" в Параметрах системи.

У первинному документі обов'язково заповнюється податковий номер контрагента, та, якщо є, - код філії. Виходячи з цих реквізитів, безпосередньо перед відправленням первинного документа відбувається перевірка актуальності та наявність сертифікатів ЕП контрагентів. За умови наявності застарілих сертифікатів або їх відсутності система автоматично завантажує нові актуальні сертифікати із сайту АЦСК. Якщо з будь-якої причини завантаження сертифікату неможливе, система повідомить про це користувача.

Якщо відправляється документ новому контрагенту, який відсутній в адресній книзі та/або в довіднику "Контрагенти", система пропонує створити їх записи.
Аналогічно при отриманні документа від нового контрагента, автоматично створюється запис в адресній книзі та картка в довіднику "Контрагенти".

Документи, які були відправлені електронними каналами зв'язку, неможливо видалити з Реєстру електронних документів, функція видалення заблокована.
Після отримання контрагентом документів надійде повідомлення про доставку.