Експорт та друк електронних документів

Top  Previous  Next

У цьому розділі:

Експорт документів на електронні носії

Експорт підписаних електронних документів

Експорт таблиці в Excel

Друк документів

 

Експорт документів на електронні носії

1.У Реєстрі електронних документів реалізована можливість експорту як одного файлу, так і групи файлів одночасно.

Для групового експорту у Реєстрі... необхідно виділити потрібні документи.

2. Для експорту документів виділіть потрібні курсором миші та оберіть один із способів:

із контекстного меню – команда Експорт;
команда меню Файл – Експорт;

Відкриється вікно Експорт.

 

3. У полі Каталог призначення вкажіть каталог, у якому потрібно зберегти експортовані документи. Натисніть кнопку ОК.

4. Первинні документи зберігаються у форматі "для обміну звітністю" (внутрішній .XML):

Наверх

Експорт підписаних електронних документів

Розширений функціонал експорту електронних первинних документів за допомогою функції Експорт документа з підписами.

Експорт доступний у форматах XML та PDF.

Функція Експорт документа з підписами призначена для збереження підписаних електронних документів на диску комп'ютера чи на зовнішніх електронних носіях одним файлом, або окремими файлами (файл документа та кожен підпис комплекту в окремому файлі з розширенням .P7S).

Щоб виконати експорт:

1.Виділіть підписаний первинний документ, який необхідно експортувати.

2. Для експорту документа оберіть один із наступних способів:

команду меню Файл – Експорт – Експорт документа з підписами;
із контекстного меню команду Експорт документа з підписами:
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

3. Відкриється вікно Експорт документа з підписами:

4. У полі Шлях збереження вкажіть каталог, де зберегти експортований документ.

5. Відмітьте тип файлу експортованого документа (XML, PDF чи обидва).

6. Оберіть режим збереження, встановивши відповідну опцію у групі Тип підпису:

Документ без підписів - документ буде експортовано у файл обраного формату PDF або XML без збереження підписів;
Документ з підписами в одному файлі – документ та підписи зберігаються у одному файлі з розширенням .CADES;
Документ та підписи окремими файлами файл документа та підписи з розширенням .P7S зберігаються окремими файлами у архіві .ZIP.
Документ та підписи в архіві (формат ASiC-E) - дані буде збережено у .asice архів, який міститиме документ у файлі обраного формату та кожен підпис комплекту в окремому файлі з розширенням .P7S, а також папку з файлом MANIFEST, що містить інформацію про збережені дані.
У вікні Підпис, що відкриється, оберіть сертифікат, яким необхідно підписати файл MANIFEST, у полі Каталог з секретними ключами вкажіть шлях до каталогу, в якому розміщені секретні ключі, у полі Пароль секретного ключа введіть пароль та натисніть ОК для збереження архіву.

 

Якщо ви отримали подібний документ, ви можете перевірити достовірність електронних підписів, що додані до документа, на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.

Наверх

 

Експорт таблиці в Excel

 

Дана функція призначена для збереження переліку електронних документів, що існують на момент експорту у Реєстрі електронних документів, у Excel файл.

Експорт документів виконується у наступній послідовності:

1. У меню Файл оберіть Експорт – Експорт таблиці Excel.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

2. Відкриється вікно для вибору шляху збереження файлу. Вкажіть ім'я файлу та збережіть його у вибраному каталозі.

Наверх

 

Друк документів

У Реєстрі електронних документів реалізована можливість друку як одного файлу, так і групи файлів одночасно. Для групового друку документів виділіть потрібні курсором миші, використовуючи стандартні методи виділення декількох записів ОС Windows.

 

1. Оберіть функцію друку документів одним із способів:

із контекстного меню команда Друк;
команда меню Файл – Друк;
натисніть кнопку на панелі інструментів .

2. Відкриється вікно Друк.

Встановіть позначки, що відповідають документам, які необхідно друкувати:

Документ - друкувати лише документи;
Квитанція - друкувати квитанцію до документа.

Якщо встановлені обидві опції, виконується друк документів та квитанцій.

Для продовження виконання операції натисніть кнопку ОК.

3. Також функція друку документа  доступна і у відкритому вікні документа.

Наверх