Поля шаблона |
Основною структурною одиницею, з якої складається шаблон документа, є поле. Для створення доступні 4 типи полів:
Як створити користувацьке поле Для того, щоб створити користувацьке поле, скористайтесь одним із наступних способів:
На панелі Структура шаблона з'явиться нова група Поля користувача, у яку додано щойно створене поле. За замовчуванням, найменування та ідентифікатор поля матимуть назву FIELD1. Заповніть параметри створеного поля:
- Строка - тип даних, значеннями якого є довільна послідовність символів алфавіту (рядок). Наприклад: "вітаю усіх!" - Число з точкою - тип даних, який використовується для відображення чисел з виділенням дробової частини. Наприклад: 0,25; 2,00 - Дата - використовується для відображення значень дати. Наприклад: 01.02.2015. - Час - використовується для відображення часу. Наприклад: 14:05:00 - Ціле число - це будь-яке ціле число, що може бути додатнім чи від’ємним. Наприклад: 10, -74 - Булеве значення - може приймати значення правда та неправда. Використовується для відображення значень двох станів, наприклад true/false, yes/no або on/off.
Властивість буде корисною для документів, що заповнюються як відправником так і отримувачем, наприклад, таких як Акт звіряння, перша частина якого заповнюється відправником, а друга редагується отримувачем. Якщо опція встановлена – відповідне поле документа доступне для редагування відправником, але не доступне для редагування отримувачем. Якщо опція вимкнена – поле доступне для редагування як відправником, так і отримувачем. Після внесення даних збережіть їх, натиснувши на кнопку . Тепер налаштоване поле можна вставити в шаблон будь-яким зручним для Вас способом, описаним в наступному розділі. Всі поля в документ вставляються з панелей Структура шаблона, Структура системи та Реєстр шаблонів. Вставити поле в документ можна одним із наступних способів: 1. Шляхом перетягування потрібного поля з панелі. 2. Встановіть курсор миші у тому місці шаблона, де потрібно вставити поле. Оберіть необхідне поле на одній із панелей та двічі натисніть лівою клавішею миші по ньому. 3. Встановіть курсор там де потрібно вставити поле. Оберіть необхідне поле на одній із панелей та натисніть кнопку Поле на панелі інструментів конструктора. Порада №1 В деяких бланках користувач створює поля власноруч. Такі поля можуть бути в нагоді і в інших шаблонах документів. Для того аби не створювати їх знову, поля з іншого шаблона можна вставити в поточний. На панелі Реєстр шаблонів знайдіть бланк, в якому знаходиться потрібне поле, розгорніть його вміст і знайшовши поле, вставте його будь-яким зручним для Вас способом. Порада №2 Поля Дата документа, Номер документа, Сума без ПДВ, Загальний ПДВ, Сума по документу, ЄДРПОУ (Контрагента), Найменування (Контрагента) - це поля, значення яких відображається в Реєстрі електронних документів. Радимо використовувати саме ці поля в шаблоні, а не створювати користувацькі поля власноруч. Порада №3 Якщо документ, що створений на основі шаблона, буде відправлятись контрагенту електронним каналом зв'язку, в цьому шаблоні обов'язково мають бути поля ЄДРПОУ (Контрагента) та/або ІПН (Контрагента). На підставі даних з цих полів відбувається пошук контрагента в адресній книзі. Порада №4 Для відображення в документі зразків підписів та/або печатки на панелі Структура шаблона в групі Основні поля оберіть Підпис бухгалтера (відповідний), Підпис директора (відповідний) та Печатка установи (відповідна). Для відображення інформації про підписантів у друкованій формі документа у шаблон необхідно додати поле SIGNERINFO. Інформація про підписантів відображається (за наявності відмітки у розділі Адміністрування – Параметри системи – Документообіг – Спосіб візуалізації інформації про підписантів) при збереженні документа за допомогою функції Друк в PDF або перегляді документа у Реєстрі електронних документів. При збереженні шаблона, якщо у ньому відсутнє поле для відображення інформації про підписантів SIGNERINFO, буде відображене вікно повідомлення: При підтвердженні, у шаблон буде автоматично додане поле SIGNERINFO. Також зверніть увагу: На панелі Структура шаблона представлені найбільш використовувані основні поля, поля з Картки підприємства та поля з Картки контрагента. Передбачена можливість вставляти в шаблон інші поля з Картки підприємства, яких немає в запропонованому за замовчуванням переліку. Для цього в меню Правка оберіть команду Створити – Додати поле з "Картки установи (або кнопка Створити – Додати поле з "Картки установи" на панелі інструментів). Відкриється вікно Вибір поля з картки установи. Оберіть потрібне поле і натисніть ОК. Поле додасться в блок Картка підприємства панелі Структура шаблона. Тепер його можна вставити в шаблон будь-яким зручним для Вас способом, описаним в даному розділі. Вставити поле з підключеним довідником в документ можна одним із наступних способів:
На виконання команди відкриється вікно Підключити. У вікні Підключити довіднику привласнюється ідентифікатор - унікальний набір цифр та/або літер для однозначної ідентифікації поля довідника. За замовчуванням, система пропонує код, але за потреби його можна змінити власноруч. У полі "Довідник" натисніть кнопку вибору. У відкритому вікні оберіть потрібний довідник та натисніть кнопку ОК. Назва довідника перенесеться у поле Довідник. Натисніть ОК для продовження. Обраний довідник додається на панель "Структура шаблона". Тепер будь-яке поле з обраного довідника можна вставити в шаблон зручним для Вас способом, описаним в розділі вище. Як вставити в документ динамічну таблицю Вставити динамічну таблицю в документ можна одним із наступних способів:
Відкриється додаткове вікно вибору параметрів динамічної таблиці. За замовчуванням, пропонується створити таблицю на 1 рядок та 6 стовпчиків. Встановіть потрібне значення рядків і стовпчиків таблиці та натисніть Вставити. Таблиця вставляється в шаблон. Дані про поля таблиці відображаються на панелі Структура шаблона. Налаштувати індивідуальні параметри кожного окремого поля таблиці можна на панелі "Властивості поля" Як додати поля реквізитів учасників багатостороннього обміну документами Поля для введення реквізитів учасників багатостороннього обміну документами додаються на вкладці Маршрут Документа. Вкладка з'являється у шаблоні при встановлені значення параметру Кількість отримувачів більше 1. Вкладка Маршрут документа містить блоки Отримувач для визначення полів, у яких вводитимуться реквізити учасників багатостороннього обміну документами. Кількість блоків визначається кількістю отримувачів, що були вказані у параметрі шаблона Кількість отримувачів. Кожен блок містить поля ЄДРПОУ та Код філії. Оберіть дані, що міститимуть відповідні реквізити, натиснувши на кнопку в полі. Поле для введення реквізитів отримувача попередньо повинно бути додане у шаблон документа - див. приклад: За замовчуванням, маршрут документа відповідає послідовності, у якій поля реквізитів отримувачів зазначені на вкладці Маршрут документа у Конструкторі шаблона. Системні поля для збереження ЄДРПОУ та коду філії контрагента SIDE_EDRPOU_K та SIDE_DEPT_K автоматично встановлюються для першого отримувача (блок Отримувач 1 на вкладці конструктора шаблона Маршрут документа). Відповідно, за замовчуванням, першим отримувачем документа буде контрагент, для якого використовуються ці поля у шаблоні документа. Як налаштувати графічне відображення підписів та печаток на документі Поля для графічного відображення підписів та печаток додаються на вкладці Структура шаблона. 1. У області Структура шаблона оберіть Додати графічне поле. 2. У список полів шаблона, у блоці Користувацькі зображення, додасться нове графічне поле IMGFIELD<порядковий номер поля>. 3. У області Властивості поля налаштуйте необхідні параметри:
4. Додайте поле у шаблон та розташуйте його у потрібному місті документа. У первинному документі зображення підписів/печаток будуть відображатися згідно з налаштуваннями графічних полів. Експорт опису полів шаблонів первинних документів У конструкторі шаблона можливо експортувати опис полів шаблонів первинних документів. Таким чином, можливо отримати інформацію щодо призначення та розташування полів шаблона, Для збереження опису полів: 1. У модулі Шаблони первинних документів виділіть шаблон, опис якого необхідно отримати. 2. Виконайте команду Файл – Експорт – Експорт опису шаблона:
PDF – зберегти відображення розташування полів у документі у форматі .pdf; Excel – зберегти докладний опис полів шаблона, що містить назву, тип даних тощо у форматі .xls. Натисніть ОК. 4. Програма повідомить про завершення експорту даних. Залежно від обраних налаштувань, буде збережено документи відповідного формату, назва яких містить код обраного шаблона. Якщо опції PDF та Excel не вибрані, зберігаються дані у файлах формату .doc: розташування полів шаблона у документі та опис формату XML для імпорту.
При експорті опису полів з модулю Реєстр електронних документів у документі «Опис формату XML для імпорту» буде наведений приклад XML для імпорту. |