Шаблони електронних документів |
Модуль призначений для формування та зберігання шаблонів первинних документів, як наданих розробником, так і створених особисто користувачем. Шаблон - це прототип документа, зв'язуюча ланка між базою даних, у якій зберігаються значення полів документів, та графічним представленням документа. Саме шаблон документа визначає, як повинен виглядати документ у друкованому вигляді та на екрані монітора. За замовчуванням, модуль містить шаблони найбільш вживаних документів. Тут можна переглянути склад полів, з яких складається шаблон, а також властивості як кожного поля, так і всього шаблона. Основним призначенням даного модулю є створення документів користувача за власним шаблоном. Модуль містить зручні та інтуїтивно зрозумілі засоби конструювання нових шаблонів документів. Таким чином, користувач може самостійно створити потрібний йому документ, використавши вбудований конструктор шаблонів документів. Всі створені документи зберігаються в системі, що дозволяє використовувати їх надалі.
Використання Глобального реєстру шаблонів надає можливість скоротити обсяг даних, які передаються контрагенту під час обміну документами, та пришвидшити роботу програми. Завдяки Глобальному реєстру необхідні бланки документів, ваші власні, системні або ж бланки ваших контрагентів, завжди будуть у вас під рукою. Користувачі можуть переглядати, копіювати шаблони, створювати первинні документи за шаблонами, що доступні у Глобальному реєстрі шаблонів. Для цього під час створення первинного документа у вікні Створення звіту потрібно обрати шаблон з розділів Власні - Публічні, Шаблони клієнтів або Типові шаблони. Докладно про створення первинних документів дивіться у розділі Як створити електронний документ.
У даному розділі розглянуті такі теми: |