Опис основних функціональних елементів інтерфейсу

Top  Previous  Next

Модуль складається з 4 основних функціональних частин:

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

 

1. Перелік шаблонів документів.

Зверніть увагу!

Після встановлення оновлення 1.00.314 всі існуючі шаблони користувачів, будуть переміщені у каталог Власні.

У розділі Шаблони первинних документів всі шаблони розміщені в 3-х групах, що присутні у програмі за замовчуванням:

Власні – основний робочий каталог, в якому містяться шаблони, створені користувачем, як локальні, так і опубліковані у Глобальному реєстрі шаблонів. В каталозі доступне створення власних шаблонів. Має структуру:
-шаблони користувача, які зберігаються локально на комп’ютері та не опубліковані у Глобальному реєстрі шаблонів. Для зберігання локальних шаблонів можливо створювати підкаталоги/
-підкаталог Публічні – містить глобальні шаблони користувача, що розміщені на сервері «ПТАХ» (опубліковані у Глобальному реєстрі шаблонів).

При відправці контрагенту первинного документа, створеного на основі власного локального шаблона, виконується автоматичне завантаження шаблона до Глобального реєстру шаблонів. Шаблон переміщується з каталогу локальних шаблонів Власні до підкаталогу опублікованих шаблонів Публічні. Шаблони, опубліковані таким чином, не доступні контрагентам для копіювання та створення документів та не відображаються у реєстрі шаблонів у програмі контрагента.

Щоб змінити власний опублікований шаблон, достатньо відправити контрагенту документ, створений за оновленим шаблоном (докладно дивіться у розділі Створення, копіювання та редагування шаблонів документів

Шаблони клієнтів – каталог з глобальними шаблонами організацій-контрагентів (опубліковані у Глобальному реєстрі шаблонів). Містить підкаталоги, що мають коротку назву, за якою організація-контрагент надає свої послуги або продукти на ринку.

 

Для публікації власних шаблонів у каталозі Шаблони клієнтів необхідно звернутися до представника розробника. Після публікації, Ваші шаблони будуть доступні іншим організаціям для створення документів та копіювання (якщо для шаблона не встановлено атрибут Заборона копіювання опублікованого шаблона)

Для організації-власника шаблона, опублікований шаблон відображатиметься у підкаталозі Власні - Публічні.

Типові шаблони – каталог в якому надаються типові електронні версії шаблонів провідних програмних продуктів для бухгалтерського обліку та первинної документації. Типові шаблони додаються та змінюються лише розробником.

 

Всі шаблони доступні для перегляду, копіювання та створення документів. Копії шаблонів розміщуються у групі Власні.

Локальні шаблони у групі Власні (тобто шаблони, не опубліковані у Глобальному реєстрі шаблонів) доступні для редагування.

 

Так як сервіс наразі працює у тестовому режимі, для публікації додаткових (власних) бланків у Глобальному реєстрі шаблонів звертайтесь, будь ласка, до представника розробника.

Приналежність шаблона організації визначається за кодом ЄДРПОУ організації без урахування коду філій.

Приналежність шаблона організації визначається за кодом ЄДРПОУ організації без урахування філій.

Створення підгруп шаблонів

У групі Власні є можливість створити підгрупи. Для створення нової підгрупи оберіть один із способів:

- на панелі інструментів оберіть команду Додати групу () ;

- натисніть комбінацію клавіш Ctrl+N;

- оберіть команду меню Файл –  Додати групу.

Відкриється вікно Додати групу, де задаються назва та розташування нової групи:

-Назва групи - назва створюваної групи документів;
-Група - назва групи, в яку буде додано новостворену підгрупу.

При виділенні шаблона в переліку, можна переглянути його зовнішній вигляд та основні властивості у робочій області.

Панель містить вкладки, що призначені для полегшення пошуку шаблонів:

Всі - загальний перелік всіх шаблонів первинних документів;
Шаблони користувача - містить шаблони, що були створені особисто поточним авторизованим в системі користувачем.

2. Робоча область.

Відображає шаблон документа відносно вибраного способу:

Бланк - представляє собою зовнішній вигляд документа. Жовтим кольором позначаються поля, що будуть заповнюватись при створенні документа (автоматично чи вручну). При наведенні на деякі системні поля відображається підказка - властивості даного поля;
Електронна форма - містить перелік полів та таблиць, що містяться у даному шаблоні. При наведені на поле відображається підказка - властивості даного поля;
Програми - призначена для відображення програм модифікації документа з використанням мови програмування VB-Script.

3. Панель властивостей.

Представляє собою допоміжну висувну панель. Містить наступні вкладки:

Структура системи - містить перелік всіх можливих полів, що є у системі. Реалізовано пошук полів за назвою.
Структура шаблона - містить перелік полів, що використані у вибраному шаблоні. Реалізовано пошук полів за назвою.
При виділенні в робочій області поля, в структурі курсор позиціонується на назві цього поля.
Властивості  документа - відображає основні властивості документа. При виділенні поля відображає його властивості. Дані на панелі доступні тільки для перегляду.

Для того щоб зафіксувати панель, натисніть на кнопку в кутку панелі, кнопка змінить вигляд на .

4. Панель інструментів.

На панелі розташовані кнопки виклику таких функцій:

Створити

Створення нового шаблона користувача

Видалити

Вилучення обраного шаблона документа

Редагувати

Редагування обраного шаблона документа

Копіювати

Створення копії шаблона документа

Зверніть увагу! При створені копії шаблона обов'язково потрібно змінити код у властивостях документа.