Реєстр звітів

Top  Previous  Next

Модуль Реєстр звітів призначений для створення, збереження та обробки бухгалтерської та фінансової звітності з метою подачі до контролюючих органів.

Модуль побудований у вигляді таблиці - реєстру, окремий рядок якої відображає коротку інформацію про кожний документ. Переглянути більш повну інформацію можна у окремій вкладці, яка відкривається подвійним кліком по потрібному запису. Відкрита вкладка містить назву документа.

У програмі можна працювати одразу з декількома документами, проте активним є тільки один. Активний документ (вкладка) виділяється жирним шрифтом.

Під час роботи з документом, в ньому весь час виконуються створені розробником вбудовані програми, які допомагають користувачу при заповненні звітів та повідомляють про наявні помилки.

У даному розділі довідки розглянуто наступне:

Опис основних функціональних елементів інтерфейсу реєстру звітів
Створення, заповнення та редагування звітів
-Створення звітів
-Перегляд та редагування раніше створених документів
-Правила заповнення та редагування звітів
-Протокол роботи з документом
-Вбудовані програми
-Створення окремих звітів та пакетів звітів:
Створення документів РРО
Створення пакета документів для СМКОР
Створення пакета звітних податкових документів
Функції Реєстру звітів
Імпорт звітів з бухгалтерських систем
Експорт звітів
Підготовка звіту для подання у контролюючий орган