Функції Реєстру звітів

Top  Previous  Next

У цьому розділі:

Створення копії документа

Видалення помилкового документа

Друк документа

Друк документа у PDF

 

Створення копії документа

Копія документа створюється, якщо він може повторюватися у рамках звітних періодів, а також у випадку, якщо потрібно відредагувати та повторно відіслати раніше поданий звіт, у тому числі і підписаний ЕП.

Зазвичай, у властивостях бланку документів, які повторюються в періоді, проставляється відмітка у полі Може повторюватись в межах періоду.

 
У Реєстрі звітів реалізована можливість копіювати як один файл, так і групу файлів одночасно. Для групового копіювання записів реєстру виділіть потрібне курсором миші, використовуючи стандартні методи виділення декількох записів ОС Windows.

Функція копіювання звітів викликається:

на панелі інструментів кнопкою Копіювати ;
із контекстного меню командою Копіювати;
командою Файл – Копіювати.

Також функція копіювання документа доступна і у відкритому вікні документа: на панелі інструментів кнопка Копіювати - та у меню Файл - Копіювати.

Із вікна відкритого документа копіюється тільки поточний документ.

 

В обох випадках на виконання функції копіювання відкривається модальне вікно Копіювання звіту, де запропоновано обрати звітний період для нового звіту.

Якщо відбувається копіювання звіту у період, в якому більше не може бути даного звіту, система повідомить про неможливість виконання цієї дії та запропонує обрати інший період (для деяких звітів система точно вкаже в який саме період можливо виконати копіювання).

Скопійовані файли можна редагувати.

Наверх

Видалення помилкового документа

Дана функція дозволяє вилучити помилковий чи непотрібний запис із реєстру.

У Реєстрі звітів реалізована можливість видаляти як один файл, так и групу файлів одночасно. Для групового видалення записів реєстру виділіть потрібне курсором миші використовуючи стандартні методи виділення декількох записів ОС Windows.

Функція видалення документа викликається:

на панелі інструментів кнопкою Видалити ;
із контекстного меню командою Видалити;
командою Файл – Видалити;
комбінацією клавіш Shift+Delete.

Також функція видалення документа доступна і у відкритому вікні документа:

на панелі інструментів кнопка Видалити ;
у меню Файл – Видалити;
комбінація клавіш Shift+Delete.
Із відкритого вікна видаляється тільки поточний документ.

Відкриється стандартне вікно-попередження про видалення запису, і у разі підтвердження користувачем, поточний запис буде безповоротно видалений із реєстру.

Наверх

Друк документа

Дана функція дозволяє роздрукувати обраний у реєстрі документ.

 
У Реєстрі звітів реалізована можливість друку як одного файлу, так и групи файлів одночасно. Для групового друку записів реєстру виділіть потрібні курсором миші, використовуючи стандартні методи виділення декількох записів ОС Windows.

Функція друку документа із Реєстру викликається:

на панелі інструментів кнопкою Друк - ;
із контекстного меню командою Друк;
командою Файл – Друк;
комбінацією клавіш Ctrl+P.

Також функція друку доступна і у відкритому вікні документа:

на панелі інструментів кнопка Друк - ;
команда меню Файл Друк;
комбінація клавіш Ctrl+P.
Із вікна відкритого документа друкується тільки поточний документ.

В обох випадках відкривається вікно для вибору принтера та настроювання параметрів друку.

Наверх

Друк документа в PDF

Дана функція дозволяє зберегти обрані документи на диску комп’ютера у файлах формату .pdf.

Для перегляду звіту у pdf форматі на комп’ютері повинна бути встановлена програма для перегляду таких файлів (Adobe Acrobat Reader, Foxit Reader, PDF-XChange Viewer, тощо).

 

Звіти можуть зберігатися у формат .pdf із вікна як відкритого, так і закритого документа.

У Реєстрі звітів реалізована можливість друку в .pdf як одного файлу, так и групи файлів одночасно. Для групового друку документів виділіть потрібні курсором миші, використовуючи стандартні методи виділення декількох записів ОС Windows.

У пакетах звітів (пакети податкових звітів, звіт з ЄСВ, тощо) друк в .pdf можливий:

для окремих документів пакета - із вікна відкритого документа,
для всіх документів пакета - із реєстру документів.

 
 

Друк документів у PDF виконується у наступній послідовності:

1. Оберіть функцію друку документа у PDF одним з способів:

із контекстного меню        команда Друк в PDF;
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

 

       команда меню Файл – Друк в PDF.

 

2. Якщо це пакетні звіти або обрані документи містять додатки, відкриється вікно Вибір документів.

Встановіть позначки, що відповідають документам, які необхідно зберегти:

Головний документ - друкувати у PDF головний документ звіту;
Додатки - друкувати у PDF додатки до головного документа.

Для продовження виконання операції натисніть кнопку ОК.

3. У вікні Обзор папок вкажіть каталог, у якому потрібно зберегти файли .pdf.

4. Система повідомить про закінчення операції друку.

 

 

Також функція друку документа  у PDF доступна і у відкритому вікні документа:

       команда меню Файл – Друк в PDF

 

       Із вікна відкритого документа у форматі PDF зберігається тільки поточний документ.

Наверх