Адміністрування

Top  Previous  Next

В модулі Адміністрування здійснюються основні налагодження, необхідні для коректної роботи системи, а також міститься інформація про її роботу.

Модуль доступний лише для користувача, що зайшов у програму під обліковим записом "Адміністратор".

Модуль містить такі розділи:

Параметри системи. Налаштовуються основні параметри програми, пов'язані із початком експлуатації, підписом документів ЕП, налаштуванням комплекту підписів, настроюванням електронної пошти.
Налаштування отримання первинних документів. Призначення модулю - розподілення прийому вхідних первинних документів між програмами, якщо в установі використовується більш ніж один програмний продукт (M.E.Doc, ПТАХ, СОТА або FREDO).
Налаштування комплектності бланків. Редагується склад комплекту бланків підприємства.
Сертифікати. Керування сертифікатами відкритих ключів підприємства, в тому числі  формування заявок на отримання сертифікатів ЕП.
Керування ліцензіями. Ліцензування програмного комплексу.
Користувачі. Облік користувачів системи, здійснюється розподіл за ролями та розмежування прав доступу користувачів до окремих модулів та функцій програми.
Журнал подій. Збереження історії подій в системі з метою контролю дій користувачів.
Резервне копіювання. Створення резервної копії баз даних програми з метою її відновлення у випадку втрати.
Планувальник завдань. Модуль дозволяє запланувати виконання завдань (створення архіву програми, резервне копіювання та оновлення програми) у зручний для користувачів час.
Архівування документів. Створення архівів документів за періодами та перенесення їх до окремого від програми архіву, завдяки чому зменшується обсяг даних та збільшується швидкодія програми.
Журнал вхідної-вихідної кореспонденції. У журналі зберігається вся інформація про електронне листування користувача, ведеться архів всіх відправлених та отриманих документів.