Налаштування комплектності бланків

Top  Previous  Next

У даному модулі можна змінити склад обраного при створенні підприємства комплекту бланків.

У верхній частині вікна відображена назва обраного типу звітних форм.
У полі вікна представлений обраний користувачем комплект звітності у вигляді ієрархічного списку.

Для зручності та прискорення пошуку, бланки згруповані за призначенням (одержувачем). При розгортанні певної групи можна побачити бланки, які входять до її складу.

1.Встановіть/зніміть галочку напроти обраної форми, щоб включити або, навпаки, виключити бланк до загального переліку форм, що використовуються.

Для того, щоб одночасно встановити або зняти всі галочки, натисніть правою клавішею миші в будь-якому місці вікна, що містить ієрархічний список. У контекстному меню, що відкриється, виберіть потрібний варіант.

Пункт Зняти всі (фіз. особа) призначений для вимкнення бланків фіз. осіб (F) для створюваної юридичної особи, і навпаки - вимкнення бланків юр. осіб (J) для створюваної фізичної особи.

Пункт Зняти всі вимикає всі бланки. Для відновлення відображення всіх бланків комплекту оберіть пункт Встановити всі.

Натисніть на картинку, щоб збільшити її
Натисніть на картинку, щоб збільшити її

За потреби, бланки можна шукати по найменуванню або по коду бланка.

За замовчуванням, програма шукає бланки по коду. Щоб здійснити пошук по найменуванню, встановіть галочку у відповідному полі.

2.В нижній частині вікна міститься поле Відображати тільки діючі бланки. Якщо у полі встановлена галочка - в системі при обранні бланків для створення звітів відображатимуться тільки діючі на поточний момент бланки.
3.Для збереження внесених змін натисніть кнопку Зберегти.

Для скасування внесених змін натисніть кнопку Відміна.