Архівування документів |
В програмному комплексі додана можливість створення архівів документів. Переміщення документів у архів зменшує обсяг даних, що обробляються у програмі, та пришвидшує її роботу. Документи, що були перенесені до архіву, видаляються з бази даних програми і зберігаються на жорсткому диску комп’ютера у архівних файлах. До архівної бази додаються документи, для яких користувач обирає "Помістити в Архів" при умові, що модуль Архівування документів активований. Документи, переміщені у архів, доступні для перегляду, друку та експорту у модулях Реєстр податкових документів та Реєстр електронних документів. Якщо архівна база відключена – користувачі можуть лише переглядати записи про архівні документи.
Створення архіву документів у мережевій версії програми можливе лише на сервері. Користувач, який працює в термінальному режимі, не може створити архів, оскільки функція архівування доступна тільки при запуску на сервері і виконується в локальний файл. Архітектура модуля
У модулях Реєстр податкових документів та Реєстр електронних документів відображаються записи про документи, що знаходяться в архівній базі. Програма може не мати доступу до архівної бази, але Ви бачитимете запис документа в поточній базі даних програми. З архівними документами у програмі обмежені дії - можливий лише перегляд, експорт та друк. Налаштування архівації документів Для налаштування архівації відкрийте модуль Архівування документів та виконайте дії в наступній послідовності: 1. Активуйте функцію архівування, встановивши опцію Архівування періодів. Якщо опція не встановлена, архівування виконуватися не буде. 2. У полі За періодом із випадного списку оберіть період, за який будуть створюватись архівні файли: Місяць, Квартал, Рік. 3. У полі Шлях зберігання архіву вкажіть каталог на жорсткому диску комп’ютера, в якому будуть зберігатися архівні файли. 4. Для створення архіву натисніть кнопку Розпочати архівування. 5. Відкриється вікно повідомлення: Для продовження натисніть ОК. Будуть створені файли архівів відповідно до обраного періоду архівування. Наприклад, якщо обрано період місяць, буде створено файли архіву для кожного місяця, в якому існують відпрацьовані документи. До архіву переносяться документи, що мають стан обробки "Архівний". Після завершення архівування буде відображено протокол виконання операції: У вікні модуля відобразиться перелік архівних файлів, що були створені. У розділі Документи, у колонках з (включно) і по (не включно) вказані діапазони дат виписки документів, що зберігаються у файлі архіву.
Додавання архіву Додавання архівів для перегляду у програмі виконується по натисканню кнопки Додати існуючий (див. рисунок). Оберіть файл архіву та додайте його: Доданий архів відобразиться у вікні модуля.
Видалення архіву Для видалення архіву зі списку, оберіть рядок архіву та натисніть кнопку Видалити. Відкриється вікно повідомлення: Для підтвердження видалення натисніть Так. Видалений архів не буде відображатися у списку вікна модуля, але залишається на жорсткому диску у вказаному каталозі. Документи, що містяться у архіві, який було видалено, недоступні для перегляду у програмі. Перенесення документів у архів У Реєстрі податкових документів та Реєстрі електронних документів документи, які знаходяться у файлах архівів, позначаються символом у колонці Архів. До архіву можливо перемістити документи, що мають стан обробки «Архів». Для встановлення стану обробки «Архів» виділіть документ, чи групу документів у вікні Реєстру..., та оберіть команду Файл – Помістити в архів (із контекстного меню – Помістити в архів). Помістити в архів можливо будь-які документи. Якщо встановлена опція Архівування періодів, документи, для яких встановлено стан обробки «Архів», автоматично переносяться у архівний файл. Після виконання команди Помістити в Архів, виводиться вікно повідомлення: Для підтвердження перенесення документів у архів натисніть ОК. Програма повідомить про завершення операції: Переглянути список архівних документів у Реєстрі податкових документів та Реєстрі електронних документів можливо, обравши фільтр Стан обробки - Архів. У протоколі роботи для таких документів відображається повідомлення «Документ знаходиться в архіві <Ім’я файлу архіву>».
|