Реєстр електронних документів

Top  Previous  Next

Реєстр електронних документів призначений для створення, редагування та збереження електронних документів (актів виконаних робіт, рахунків фактур, платіжних доручень тощо, а також, Універсальних документів із вкладеннями різних форматів), як зовнішніх - з метою обміну ними з контрагентами, так і внутрішніх - для власних потреб підприємства.

Ви можете обмінюватись первинними документами з Вашими контрагентами за допомогою електронних каналів зв'язку (з використанням ЕП). Для цього Вам потрібно мати сертифікат ЕП печатки цих контрагентів.

Реєстр електронних документів та Реєстр податкових документів доступні, починаючи з версії 01.03.022.

Модуль Реєстр електронних документів розташований в розділі Звітність.

Натисніть  на рисунок, щоб збільшити
Натисніть  на рисунок, щоб збільшити

Для користувачів сервісу "FREDO ДокМен" доступне створення особистих шаблонів документів за допомогою вбудованого конструктора у модулі Шаблони первинних документів.

Всі документи, створені на основі особистих шаблонів, зберігаються у Реєстрі електронних документів.

У даному розділі довідки розглянуто наступне:

Опис основних функціональних елементів інтерфейсу
Фільтр - початок роботи з Реєстром електронних документів
Архів документів
Робота з електронними документами