Реєстр електронних документів |
Реєстр електронних документів призначений для створення, редагування та збереження електронних документів (актів виконаних робіт, рахунків фактур, платіжних доручень тощо, а також, Універсальних документів із вкладеннями різних форматів), як зовнішніх - з метою обміну ними з контрагентами, так і внутрішніх - для власних потреб підприємства. Ви можете обмінюватись первинними документами з Вашими контрагентами за допомогою електронних каналів зв'язку (з використанням ЕП). Для цього Вам потрібно мати сертифікат ЕП печатки цих контрагентів. Реєстр електронних документів та Реєстр податкових документів доступні, починаючи з версії 01.03.022. Модуль Реєстр електронних документів розташований в розділі Звітність. Для користувачів сервісу "FREDO ДокМен" доступне створення особистих шаблонів документів за допомогою вбудованого конструктора у модулі Шаблони первинних документів. Всі документи, створені на основі особистих шаблонів, зберігаються у Реєстрі електронних документів. У даному розділі довідки розглянуто наступне: |