Фільтр - початок роботи з Реєстром електронних документів

Top  Previous  Next

Фільтр - це зручний і потужний інструмент відбору потрібних документів в Реєстрі електронних документів.

Встановіть необхідні параметри відбору електронних документів в Реєстрі:

Документ

Код - Використовується для пошуку документів за кодом бланку (значення колонки Код);
Дата - встановіть позначку для вибору певного періоду або довільного періоду:
За період
Вкажіть місяць та рік, в межах якого були створені потрібні електронні документи.
Інтервал
Вкажіть дату початку та закінчення довільного інтервалу, в межах якого були виписані потрібні електронні документи.
Створення/Отримання
Вкажіть дату початку та закінчення довільного інтервалу, в межах якого були створенні або отримані потрібні електронні документи.
Номер
Використовується для пошуку документів за номером.
Якщо відома тільки частина номеру, можна використовувати символи узагальнення для пошуку серед документів, що містять цю частину номеру. Наприклад, за запитом "*123*" будуть знайдені документи з номером "1234567", "654123987".
Є можливість здійснювати пошук документів за декількома номерами, або їх частинами. Для цього у полі Номер вкажіть значення номерів через кому. У вікні буде відображено документи, номери яких містять вказані значення. Наприклад, за запитом "1,2,3" будуть знайдені документи з номером "1234567", "6521987", "Вер-13".
Сума
Даний параметр містить додатковий фільтр рівності, який обирається зі списку, що випадає.
Таким чином, дозволяє знаходити документи за підсумковою сумою, що дорівнює вказаній, більше/менше вказаної або більше/менше чи дорівнює.
Статус
Оберіть із списку, що випадає назву статусу, що відповідає етапу обробки документа. За замовчанням встановлено значення "Всі", тобто пошук відбувається за заданими параметрами серед усіх електронних документів.
Остання операція
Вкажіть дату початку та закінчення періоду, в межах якого були виконані останні операції (наприклад, підписання директором, відправка контрагенту) з первинними документи.
Тип
Оберіть тип документа у списку, що випадає. За замовчанням встановлено значення "Всі", тобто пошук відбувається за заданими параметрами серед усіх електронних документів.

Контрагент

Найменування
Дозволяє знайти документи, які були виписані на ім'я або отримані від певного контрагента.
Найменування контрагента можна ввести як власноруч з клавіатури, так і вибрати із довідника "Контрагенти", який відкривається після натиснення на кнопку вибору . При виборі контрагента із довідника, автоматично заповнюються поля "ЄДРПОУ" та "ІПН".
ЄДРПОУ
Дозволяє знайти документи контрагента, що були відправлені/прийняті, якщо відомо його код установи за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України. Вводиться власноруч з клавіатури, обирається з підключеного довідника (кнопку вибору ) або заповнюється автоматично при виборі інших даних контрагента з довідника.
ІПН
Дозволяє знайти документи контрагента, що були відправлені/прийняті, якщо відомо його індивідуальний податковий номер. Вводиться власноруч з клавіатури, обирається з підключеного довідника (кнопка вибору ) або заповнюється автоматично при виборі інших даних контрагента з довідника.
Платник ПДВ
Оберіть значення з випадаючого списку:
Платники ПДВ - документи контрагентів, що є платниками ПДВ;
Не платники ПДВ - документи контрагентів, що не є платниками ПДВ;
Всі - відображати документи як платників так і не платників ПДВ.

Напрямок

Містить перемикач між напрямками електронних документів. Передбачені наступні варіанти:

Всі - всі документи Реєстру електронних документів незалежно від напрямку;
Отриманий - отримані документи від контрагентів;
Виданий - створені документи, призначені для відправлення контрагентам.

Стан обробки

Містить перемикач за станом обробки електронних документів. Передбачені наступні варіанти:

Всі - всі документи Реєстру електронних документів, окрім видалених;
На опрацюванні - документи, які знаходяться безпосередньо в роботі;
Архів - документи, які досягли кінцевого стану обробки, були затверджені чи відхилені та переміщені у Архів.
Корзина - документи, які були видалені з Реєстру.

Якщо якісь дані для відбору не потрібні, можна відключити їх відображення у Фільтрі. Для цього натисніть на кнопку , відкриється вікно Налаштування фільтра. Зніміть (або встановіть для відновлення відображення) галочки напроти потрібного реквізиту та натисніть ОК.

Після встановлення параметрів фільтрації натисніть на кнопку Показати. В робочій області відобразиться перелік документів згідно заданих параметрів пошуку.

Для того, щоб очистити Фільтр від даних натисніть на кнопку .

Якщо Фільтр не потрібен та/або заважає, його можна згорнути. Для цього натисніть на кнопку . Щоб розгорнути Фільтр, натисніть на згорнуту панель.