Фільтр - це зручний і потужний інструмент відбору потрібних документів в Реєстрі електронних документів.
Встановіть необхідні параметри відбору електронних документів в Реєстрі:
Документ
• | Код - Використовується для пошуку документів за кодом бланку (значення колонки Код); |
• | Дата - встановіть позначку для вибору певного періоду або довільного періоду:
За період
Вкажіть місяць та рік, в межах якого були створені потрібні електронні документи.
Інтервал
Вкажіть дату початку та закінчення довільного інтервалу, в межах якого були виписані потрібні електронні документи.
Створення/Отримання
Вкажіть дату початку та закінчення довільного інтервалу, в межах якого були створенні або отримані потрібні електронні документи. |
• | Номер
Використовується для пошуку документів за номером.
Якщо відома тільки частина номеру, можна використовувати символи узагальнення для пошуку серед документів, що містять цю частину номеру. Наприклад, за запитом "*123*" будуть знайдені документи з номером "1234567", "654123987".
Є можливість здійснювати пошук документів за декількома номерами, або їх частинами. Для цього у полі Номер вкажіть значення номерів через кому. У вікні буде відображено документи, номери яких містять вказані значення. Наприклад, за запитом "1,2,3" будуть знайдені документи з номером "1234567", "6521987", "Вер-13". |
• | Сума
Даний параметр містить додатковий фільтр рівності, який обирається зі списку, що випадає.
Таким чином, дозволяє знаходити документи за підсумковою сумою, що дорівнює вказаній, більше/менше вказаної або більше/менше чи дорівнює. |
• | Статус
Оберіть із списку, що випадає назву статусу, що відповідає етапу обробки документа. За замовчанням встановлено значення "Всі", тобто пошук відбувається за заданими параметрами серед усіх електронних документів. |
• | Остання операція
Вкажіть дату початку та закінчення періоду, в межах якого були виконані останні операції (наприклад, підписання директором, відправка контрагенту) з первинними документи. |
• | Тип
Оберіть тип документа у списку, що випадає. За замовчанням встановлено значення "Всі", тобто пошук відбувається за заданими параметрами серед усіх електронних документів. |
Контрагент
• | Найменування
Дозволяє знайти документи, які були виписані на ім'я або отримані від певного контрагента.
Найменування контрагента можна ввести як власноруч з клавіатури, так і вибрати із довідника "Контрагенти", який відкривається після натиснення на кнопку вибору . При виборі контрагента із довідника, автоматично заповнюються поля "ЄДРПОУ" та "ІПН". |
• | ЄДРПОУ
Дозволяє знайти документи контрагента, що були відправлені/прийняті, якщо відомо його код установи за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України. Вводиться власноруч з клавіатури, обирається з підключеного довідника (кнопку вибору ) або заповнюється автоматично при виборі інших даних контрагента з довідника. |
• | ІПН
Дозволяє знайти документи контрагента, що були відправлені/прийняті, якщо відомо його індивідуальний податковий номер. Вводиться власноруч з клавіатури, обирається з підключеного довідника (кнопка вибору ) або заповнюється автоматично при виборі інших даних контрагента з довідника. |
• | Платник ПДВ
Оберіть значення з випадаючого списку:
Платники ПДВ - документи контрагентів, що є платниками ПДВ;
Не платники ПДВ - документи контрагентів, що не є платниками ПДВ;
Всі - відображати документи як платників так і не платників ПДВ. |
Напрямок
Містить перемикач між напрямками електронних документів. Передбачені наступні варіанти:
• | Всі - всі документи Реєстру електронних документів незалежно від напрямку; |
• | Отриманий - отримані документи від контрагентів; |
• | Виданий - створені документи, призначені для відправлення контрагентам. |
Стан обробки
Містить перемикач за станом обробки електронних документів. Передбачені наступні варіанти:
• | Всі - всі документи Реєстру електронних документів, окрім видалених; |
• | На опрацюванні - документи, які знаходяться безпосередньо в роботі; |
• | Архів - документи, які досягли кінцевого стану обробки, були затверджені чи відхилені та переміщені у Архів. |
• | Корзина - документи, які були видалені з Реєстру. |
Якщо якісь дані для відбору не потрібні, можна відключити їх відображення у Фільтрі. Для цього натисніть на кнопку , відкриється вікно Налаштування фільтра. Зніміть (або встановіть для відновлення відображення) галочки напроти потрібного реквізиту та натисніть ОК.
Після встановлення параметрів фільтрації натисніть на кнопку Показати. В робочій області відобразиться перелік документів згідно заданих параметрів пошуку.
Для того, щоб очистити Фільтр від даних натисніть на кнопку .
Якщо Фільтр не потрібен та/або заважає, його можна згорнути. Для цього натисніть на кнопку . Щоб розгорнути Фільтр, натисніть на згорнуту панель.
|