При роботі з документами персоніфікованої звітності рекомендується дотримуватись наступної послідовності:
1. Перед початком створення документів, попередньо переконайтесь у правильних налаштуваннях стосовно персоніфікованої звітності, для коректного відображення даних:
• | Відкрийте Довідники > Картка підприємства > закладка Пенсійний фонд. У полі Наявність підстав для пільг встановіть прапорець, якщо такі підстави існують. |
Примітка:
|
За наявності пільг, але без встановленої відмітки неможливе заповнення Таблиці 2 Інданих (відомості про спецстаж).
|
• | У випадку, якщо реєстр співробітників не заповнений, ввести дані про співробітників у довідник "Співробітники", шляхом заповнення картки Фізична особа (включаючи дати прийняття на роботу та звільнення). |
• | Встановити позначки "Звітувався до ПФУ по даній установі" у картці Фізична особа чи із контекстного меню в Реєстрі співробітників для тих працівників, дані по яких вже надавались до ПФУ у попередньому звітному році. |
Примітка:
|
Ознака "Звітувався до ПФУ" обов'язково має бути встановлена для правильного формування звіту (СП) Список осіб. Дані у закладку (СП) Список осіб у цьому випадку будуть внесені автоматично.
|
2. Заповнити закладки Список підстав та БСВ
Обов'язково заповніть спочатку закладку Список підстав, тому що в ній формується перелік пільг на підприємстві для врахування спеціального стажу. Цей перелік використовується при заповненні Таблиці 2 у формі ІНДАНІ.
3. Створити форми ІНДАНІ для всіх співробітників установи у закладці ІНДАНІ
4. Сформувати пачки документів для подання до ПФУ у закладці Пачки документів
5. Зберегти на диск та роздрукувати документи чи підписати ЕП та відправити електронною поштою.
|