Звіт "Відомості про роботодавця"

Top  Previous  Next

Ця форма містить дані про роботодавця.

Звіт "Відомості про роботодавця" подається при першому звітуванні страхувальника до Пенсійного фонду та впродовж року за умови зміни реєстраційних даних роботодавця.

Формування звіту "Відомості про роботодавця" відбувається у модулі Реєстр звітів (одержувач - Пенсійний фонд).

Для створення форми вибрати:

Період -

Рік

Відображати -

за періодом

Стан -

Всі

Одержувач -

Пенсійний фонд

та натиснути кнопку панелі інструментів Створити (чи однойменна команда в меню Файл або Ctrl+N).

Далі у відкритому вікні бланків обрати групу Пенсійний фонд/Персоніфікація/бланк В_РОБ та подвійним кліканням відкрити бланк для заповнення.
Більшість полів даного звіту при відкритті автоматично заповнюються даними із картки установи.
Необхідно внести дані лише у деякі поля: обов’язково - Кількість працюючих та Відомості про наявність робочих місць, що зумовлюють використання підстав для пільгового забезпечення.
Перевірити та закрити звіт із збереженням внесених даних.
Із Реєстру звітів цей звіт можна лише роздрукувати.

На поточний момент звіт не приймається Пенсійним фондом на дискеті та електронною поштою.