Формування пачок документів

Top  Previous  Next

Звітність > Річна персоніфікація > Пачки документів

Після створення всіх документів персоніфікованої звітності необхідно сформувати пачки документів в однойменній групі звітів.

Формування пачок відповідає вимогам Постанови правління Пенсійного фонду України від 10 червня 2004 року N 7-6 "Про затвердження Порядку формування та подання органам Пенсійного фонду України відомостей про застраховану особу, що використовуються в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування".

 

Формування пачок відбувається запуском команди Сформувати пачки меню Файл або викликається за допомогою кнопки на панелі інструментів. Одразу після запуску функції відкривається вікно, в якому за замовчанням вказані початкові номери пачок. Але поля доступні для редагування, і користувач за потреби може їх змінити.

При формуванні пачок документів створюються ярлики-розписки. Про закінчення формування буде інформовано повідомленням, із якого є можливість здійснити запис на диск.

 

Записи про сформовані пачки і документи, які входять до цих пачок, та ярлики поміщаються в таблицю закладки і мають вигляд ієрархічного списку. Розкриваються записи звичайним чином.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

Крім того, подвійним кліканням лівою кнопкою миші по обраному документа або кнопкою (Редагувати) на панелі інструментів відкривається його печатний (паперовий) вигляд.

Після формування пачок можна обрати спосіб подання звітності в ПФУ - зберегти на диск, відправити електронною поштою та роздрукувати.

Примітка:

Всі документи сформованих пачок, включаючи ярлики, відкриваються для перегляду подвійним кліканням лівою кнопкою миші на їх назві, але вони недоступні для редагування.

Після внесення змін в будь який документ вже переданої пачки необхідно створювати нову. Нова пачка міститиме лише відкориговані документи.

Скасування пачок (до відправлення в ПФУ)

За наявності помилок (при внесенні даних у розділи Річна персоніфікація, із яких формуються документи) потрібно скасувати створені пачки та після виправлення помилок створити їх знову.

Документи із закладок при скасуванні пачок НЕ ВИДАЛЯЮТЬСЯ!

1. Для скасування створених пачок необхідно виділити маркером обрану та натиснути кнопку Видалити (аналогічна команда із меню Файл, або клавіша Del, або із контекстного меню.

2. Після видалення пачок оновлюється інформація у розділах модулю.

У відповідних колонках розділів скасовуються номери пачок та змінюється статус із "Переданий" на "Перевірений".
У формах Індані також скасовуються номери пачок у полі "Реєстраційний номер пачки документів у роботодавця".

3. Дані у довіднику співробітників також оновлюються - інформація у ньому повертається до початкової, коли були виставлені позначки: для тих осіб, дані яких подавались в ПФУ у попередньому звітному році буде присутня позначка "Звітувався в ПФУ", для нових – вона знімається після скасування пачок.