Звітність > Річна персоніфікація > Пачки документів
Після створення всіх документів персоніфікованої звітності необхідно сформувати пачки документів в однойменній групі звітів.
 | Формування пачок відповідає вимогам Постанови правління Пенсійного фонду України від 10 червня 2004 року N 7-6 "Про затвердження Порядку формування та подання органам Пенсійного фонду України відомостей про застраховану особу, що використовуються в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування". |

|
Формування пачок відбувається запуском команди Сформувати пачки меню Файл або викликається за допомогою кнопки на панелі інструментів. Одразу після запуску функції відкривається вікно, в якому за замовчанням вказані початкові номери пачок. Але поля доступні для редагування, і користувач за потреби може їх змінити.
При формуванні пачок документів створюються ярлики-розписки. Про закінчення формування буде інформовано повідомленням, із якого є можливість здійснити запис на диск.
|

|
Записи про сформовані пачки і документи, які входять до цих пачок, та ярлики поміщаються в таблицю закладки і мають вигляд ієрархічного списку. Розкриваються записи звичайним чином.
 | Натисніть на рисунок, щоб збільшити |
Крім того, подвійним кліканням лівою кнопкою миші по обраному документа або кнопкою (Редагувати) на панелі інструментів відкривається його печатний (паперовий) вигляд.
Після формування пачок можна обрати спосіб подання звітності в ПФУ - зберегти на диск, відправити електронною поштою та роздрукувати.
Примітка:
|
Всі документи сформованих пачок, включаючи ярлики, відкриваються для перегляду подвійним кліканням лівою кнопкою миші на їх назві, але вони недоступні для редагування.
Після внесення змін в будь який документ вже переданої пачки необхідно створювати нову. Нова пачка міститиме лише відкориговані документи.
|
Скасування пачок (до відправлення в ПФУ)
За наявності помилок (при внесенні даних у розділи Річна персоніфікація, із яких формуються документи) потрібно скасувати створені пачки та після виправлення помилок створити їх знову.
 | Документи із закладок при скасуванні пачок НЕ ВИДАЛЯЮТЬСЯ! |
1. Для скасування створених пачок необхідно виділити маркером обрану та натиснути кнопку Видалити (аналогічна команда із меню Файл, або клавіша Del, або із контекстного меню.
2. Після видалення пачок оновлюється інформація у розділах модулю.
 | У відповідних колонках розділів скасовуються номери пачок та змінюється статус із "Переданий" на "Перевірений". |
 | У формах Індані також скасовуються номери пачок у полі "Реєстраційний номер пачки документів у роботодавця". |
3. Дані у довіднику співробітників також оновлюються - інформація у ньому повертається до початкової, коли були виставлені позначки: для тих осіб, дані яких подавались в ПФУ у попередньому звітному році буде присутня позначка "Звітувався в ПФУ", для нових – вона знімається після скасування пачок.
|