Формування пачок документів |
Звітність > Річна персоніфікація > Пачки документів Після створення всіх документів персоніфікованої звітності необхідно сформувати пачки документів в однойменній групі звітів.
Записи про сформовані пачки і документи, які входять до цих пачок, та ярлики поміщаються в таблицю закладки і мають вигляд ієрархічного списку. Розкриваються записи звичайним чином. Крім того, подвійним кліканням лівою кнопкою миші по обраному документа або кнопкою (Редагувати) на панелі інструментів відкривається його печатний (паперовий) вигляд. Після формування пачок можна обрати спосіб подання звітності в ПФУ - зберегти на диск, відправити електронною поштою та роздрукувати.
Скасування пачок (до відправлення в ПФУ) За наявності помилок (при внесенні даних у розділи Річна персоніфікація, із яких формуються документи) потрібно скасувати створені пачки та після виправлення помилок створити їх знову.
1. Для скасування створених пачок необхідно виділити маркером обрану та натиснути кнопку Видалити (аналогічна команда із меню Файл, або клавіша Del, або із контекстного меню. 2. Після видалення пачок оновлюється інформація у розділах модулю.
3. Дані у довіднику співробітників також оновлюються - інформація у ньому повертається до початкової, коли були виставлені позначки: для тих осіб, дані яких подавались в ПФУ у попередньому звітному році буде присутня позначка "Звітувався в ПФУ", для нових – вона знімається після скасування пачок. |