Відправлення річної персоніфікації електронною поштою |
Відправлення звітів персоніфікації електронною поштою відбувається із закладки Пачки документів. До моменту відправлення електронною поштою потрібно: 1. Отримати сертифікати відкритих ключів у сертифікаційному центрі 2. Завантажити їх у програму 3. Налаштувати комплект підписів 4. Здійснити налаштування електронного з'єднання Підпис та відправлення звітів персоніфікації 1. Для відправлення даних необхідно виділити готові для відправлення пачки та натиснути кнопку на панелі інструментів закладки (або команда Відправити в меню Файл чи із контекстного меню). 2. Далі запускається стандартна процедура підписання ЕП. Першим накладається підпис бухгалтера (за наявності цієї посади в установі), потім директора, останнім - печаткою установи. 3. Після накладення всіх ЕП відкривається вікно з назвою Вибір адресата, в якому обирається одержувач – Пенсійний фонд. 4. Після цього відкривається поштовий клієнт програми та запускається режим відправлення пошти. Про завершення операції буде надіслане повідомлення. Відправлений файл документів матиме розширення .pfz. 5. Підписаний документ матиме статус На підпис і буде розміщений в однойменному розділі модуля Реєстр звітів (Одержувач - Пенсійний фонд). Відправленому звіту буде присвоєний статус Подані, а коли надійде весь пакет квитанцій - звіт отримає статус зданого і буде розміщений в розділі Здані. 6. Запис про підписання та відправлення файлу звітів електронною поштою поміщається у Журнал вхідної-вихідної кореспонденції. Отримання електронних квитанцій На відправлені звіти до Пенсійного фонду мають надійти Повідомлення про отримання звітності та дві квитанції. Перша квитанція із ІЦ СПОВ містить результат перевірки коректності сформованого файлу звіту та легітимності підписів. Друга квитанція - інформацію від інспектора про прийняття чи не прийняття звіту до бази даних ПФУ.
|