Створення та заповнення об'єднаної звітності ПДФО та ЄСВ |
Перед початком роботи рекомендуємо ознайомитись з нормативними матеріалами щодо створення та заповнення об'єднаної звітності:
Об'єднана звітність ПДФО та ЄСВ створюється, імпортується, відправляється та зберігається у окремому модулі програми Об'єднана звітність ПДФО та ЄСВ. Більше про порядок створення та формування об'єднаної звітності див. у розділі Процедура формування звітності.
Для випадку одночасної роботи у модулі декількох користувачів додана функція оновлення даних. Виконується за допомогою команди в меню Файл - Оновити чи комбінації клавіш (Ctrl + Shift + R). Створення пакету об'єднаної звітності за відокремлений підрозділ У разі якщо відокремлений підрозділ юридичної особи не уповноважений нараховувати, утримувати і сплачувати (перераховувати) податок до бюджету та який не має окремого балансу і самостійно не веде розрахунки із застрахованими особами для сплати єдиного внеску на небюджетні рахунки, то Розрахунок за такий підрозділ подає юридична особа, Розрахунок подається до контролюючого органу за основним місцем обліку юридичної особи. Юридична особа під час подання Розрахунку за відокремлений підрозділ зазначає дані про відокремлений підрозділ у заголовній частини Розрахунку:
До рядка 033 підключений користувацький довідник Відокремлений підрозділ. Довідник призначений для внесення користувачем назв та кодів за КАТОТТГ своїх відокремлених підрозділів та використовується при заповненні рядка 032 та 033 форми J0500109 об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ. Заповнити довідник можливо безпосередньо із рядка 033 або в розділі Довідники – Загальні довідники – Пенсійний фонд – Відокремлений підрозділ. Після вибору відокремленого підрозділу із довідника, автоматично заповнюються рядки 033 та 032 Розрахунка. У Додатках, які подаються за відокремлений підрозділ, зазначаються відомості щодо фізичних осіб (працюючих) цього підрозділу. У версії 01.01.033 у модуль додана Корзина. Всі документи, які видаляються з модуля, відтепер знаходяться в Корзині. У заголовку модуля додано опції, що надають можливість обирати документи для перегляду в модулі чи у Корзині:
Документи із Корзини можна відновити - перемістити назад у модуль одним із способів:
При відновленні Додатків із Корзини потрібно обрати пакет, у який слід зберегти Додаток (Існуюча пачка або Нова пачка). Налаштування лічильника документів об'єднаної звітності Для зручності обробки документів можливо налаштовувати порядковий номер документа у періоді (лічильник документа). Налаштування інтервалу номерів у періоді дозволяє уникнути дублювання імен файлів звітів та зберегти правильну нумерацію документів у випадку:
Налаштування номерів виконується у бланку документів об'єднаної звітності. 1. У вікні відкритого документа на панелі інструментів додано кнопку Показати бланк . 2. У відкритій вкладці Перегляд бланка оберіть команду меню Файл – Властивості (чи у контекстному меню - Властивості або ж натисніть кнопку на панелі інструментів). 3. Відкриється вікно Властивості бланка. Перейдіть на вкладку Додатково та виконайте необхідні налаштування для кожного періоду. За замовчуванням, у полі Початок інтервалу встановлено значення "0", а у полі Кінець інтервалу - значення "1000". Тобто, нумерація в імені файлу починається з нуля і збільшується на 1 для кожного нового відправленого документа, що створюється за певним бланком у одному періоді. Щоб встановити нумерацію для окремих періодів: 1. Встановіть позначку у рядках періодів, в яких необхідно застосувати нумерацію. 2. У полях Початок інтервалу та Кінець інтервалу вкажіть початкове та кінцеве значення номерів для кожного обраного періоду. 3. Для збереження налаштувань натисніть кнопку ОК або Застосувати. У полі Поточне значення відображено останнє значення номера документа у періоді, який був відправлений у контролюючий орган. Зверніть увагу! Початкове значення нової нумерації не повинно бути менше значення, зазначеного у полі Поточне значення, тобто менше ніж номер останнього документа, який був відправлений у контролюючий орган. Номер документа у періоді зазначається в імені файлу у тексті Квитанції. |