Лінія консультації

(Технічні питання)
+38 (044) 294-66-94
[email protected]

Офіс

(Ліцензії, оплати, рахунки)
+38 (044) 294-66-91
[email protected]

Сервіс FREDO ДокМен


Сервіс FREDO ДокМен – це сервіс обміну будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами для користувачів систем автоматизації бізнесу BAS. Тісна інтеграція сервісу FREDO ДокМен з типовими конфігураціями BAS дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними й іншими документами безпосередньо з конфігурацій систем автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів.
А за допомогою Універсального документа можливо створювати документи універсального формату, що призначенні для відправки контрагентам вкладень різних форматів: txt, rtf, doc, docx, xls, xlsx, pdf, png, jpeg, jpg. У цих документах, за необхідності, можливо вказати суму та номер документа, а також, визначити кількість та порядок отримувачів, яким буде надсилатися документ.

Звертаємо увагу, що обмін податковими документами (ПН/РК) здійснюється за допомогою сервісу FREDO Звіт.

Переваги та можливості сервісу FREDO ДокМен:

  • вивантаження рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних, інших документів з систем автоматизації бізнесу BAS в сервіс FREDO ДокМен натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок ("безшовна" інтеграція);
  • створення документів за існуючими шаблонам безпосередньо в програмі FREDO;
  • підписання, шифрування і надсилання документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс FREDO ДокМен, а також програми M.E.Doc, Сота, FlyDoc через платформу ПТАХ;
  • отримання від своїх контрагентів, які використовують сервіс FREDO ДокМен або програми M.E.Doc, Сота, FlyDoc, електронних документів;
  • завантаження з сервісу FREDO ДокМен в систему автоматизації бізнесу BAS рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних, інших документів натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок ("безшовна" інтеграція);
  • пакетна робота з документами;
  • робота з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Податкової Служби України;
  • наявність модулів "Довільне Підписання" і "Універсальний документ" – можливість імпорту в програму файлів будь-якого формату для підписання КЕП та відправлення на довільні електронні адреси або підписання та шифрування файлів будь-якого формату і відправлення їх контрагентам, які використовують FREDO ДокМен, M.E.Doc, Сота, FlyDoc;
  • підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
  • отримання єдиної інтегрованої системи для здачі звітності, адміністрування ПДВ та електронного обміну документами за умови наявності у користувача ліцензії на сервіси FREDO Звіт та FREDO ДокМен.

Сервіс FREDO ДокМен доступний будь-якому користувачу систем автоматизації бізнесу BAS, який зареєстрував свою систему у правовласника.

За необхідності підключення декількох організацій до сервісу FREDO ДокМен, облік для яких ведеться за допомогою однієї системи автоматизації бізнесу BAS, слід оформити додаткове підключення до сервісу на кожну організацію.

Для оформлення доступу користувачам рекомендуємо звертатися до партнерів - членів Спілки Автоматизаторів Бізнесу (САБ).

Ціни:

Вид договору Термін Рекоменд. роздрібна ціна, грн. з ПДВ
Доступ до онлайн-сервісів електронного документообігу (FREDO ДокМен) та оновлення програмної продукції 1 місяць 99
Доступ до онлайн-сервісів пакету "Бухгалтерський" з електронного документообігу (FREDO ДокМен), здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та розширення функціоналу програмної продукції (для юридичних осіб) 12 місяців 7 080
Доступ до онлайн-сервісів здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для юридичних осіб і ФОП на загальній системі оподаткування) 12 місяців 3 600
Доступ до онлайн-сервісів здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для ФОП на спрощеній системі оподаткування) 12 місяців 1 440
Доступ до онлайн-сервісів здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для додаткових юридичних осіб і ФОП на загальній системі оподаткування) 1 місяць 300
Доступ до онлайн-сервісів здачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для додаткових ФОП на ССО) 1 місяць 120
Онлайн оновлення програмної продукції FREDO Звіт та FREDO ДокМен до мережевої версії (для кожного підприємства) * разовий платіж 420


* При наявності мережевого доступу до сервісу FREDO Звіт, знову платити за перехід на мережеву версію не потрібно – сервіс FREDO ДокМен буде працювати в мережевому варіанті.