Лінія консультації

(Технічні питання)
+38 (044) 294-66-94
[email protected]

Офіс

(Ліцензії, оплати, рахунки)
+38 (044) 294-66-91
[email protected]

Актуальний дистрибутив версії 01.03.138
24 жовтня

  • налаштовано відображення вікна вибору сертифікатів шифрування за наявності нерозшифрованих повідомлень після прийому пошти;
  • оновлені Довідники;
  • нові та змінені Форми.
17 жовтня

  • змінено на більш інформативну назву документа Додаток №2 до податкової накладної у Протоколі руху документа. У назву документа додано номер та дату Податкової накладної, до якої створювався Додаток №2;
  • допрацьовано заповнення поля Дата отримання розрахунку у отримувача та відправника при здійсненні документообігу через сервер ДПС;
  • реалізовано можливість зупинки процесу створення резервної копії при закритті програми у будь-який момент часу на вимогу користувача;
  • нові та оновлені Довідники;
  • нові та змінені Форми.
1 жовтня

  • нова форма Податкової накладної та Розрахунку коригування;
  • реалізовано можливість друку електронних документів з квитанціями;
  • додано можливість додавати примітки до акцизних документів;
  • оновлені Довідники;
  • нові та змінені Форми.
12 вересня

  • змінено алгоритм роботи реєстру Аналіз товарів/послуг за кодами УКТЗЕД/ДКПП (у т.ч. ризиковими);
  • оновлені Довідники;
  • нові та змінені Форми.
3 вересня

  • впроваджено механізм автоматичного оновлення довідників з API. Наразі сервіс працює у пілотному режимі з обмеженим переліком довідників, який буде розширюватися у наступних оновленнях програми. Для автоматичного оновлення довідників переконайтеся у наявності доступу до адреси api.fredo.com.ua;
  • оновлені Довідники;
  • нові та змінені Форми.
29 серпня

  • відкориговано роботу з первинними документами, в шаблоні котрих наявна ієрархічна структура з динамічних таблиць та присутнє об'єднання полів у табличній частині;
  • доопрацьовано збереження у каталозі Incoming файлів первинних документів, що не були розшифровані через відсутність шаблона, для повторної спроби імпорту або завантаження шаблона;
  • оновлені Довідники;
  • нові та змінені Форми.
21 серпня

  • налаштовано коректну перевірку відповідності підписанта документа з ПІБ у сертифікаті, якщо в комплекті підпису до шаблона вказана Печатка
  • реалізовано автоматичне заповнення полів Ел. пошта та Телефон у картці відповідальної особи із відповідних полів цієї особи із довідника Співробітники
  • доопрацьовано виконання завдання Створення резервної копії за умови недостатнього місця на системному диску
  • оновлені Довідники;
  • нові та змінені Форми.
9 серпня

  • актуалізовано форми, які можна створити за допомогою команди головного меню Файл – Імпорт – Створити пакет документів з PDF-файлів;
  • доопрацьовано механізм запуску станцій та завантаження файлів для їх роботи в мережевому варіанті;
  • оновлені Довідники;
  • нові та змінені Форми.
6 серпня

  • відкориговано механізм створення резервних копій обраних підприємств у форматі ZBK;
  • відновлено можливість блокування входу в програму для робочих станцій по команді меню Сервіс – Заблокувати вхід зі станцій;
  • оновлені Довідники;
  • нові та змінені Форми.
25 липня

  • здійснена заміна механізму взаємодії клієнта з сервером у мережевому варіанті програми;
  • доопрацьовано друк документів з квитанціями у PDF, додано можливість друку Квитанції № 2;
  • нові та оновлені Довідники;
  • нові та змінені Форми.