Завдання на створення резервної копії програми

Top  Previous  Next

Призначене для створення завдання резервного копіювання даних програми. Процедура створення виконується аналогічно попереднім завданням.

 

Інформація, що зберігається у резервній копії, залежить від типу резервного копіювання: Резервна копія всієї бази чи Резервна копія обраних підприємств.

До Резервної копії обраних підприємств не зберігаються налаштування користувачів та ролей користувачів.

Також в резервну копію (чи архів програми) не потрапляють документи, які переміщені у архів, незалежно від того, підключений архів чи відключений.

Для збереження всієї інформації бази даних та бібліотек програми станом на певну дату скористайтесь функціоналом Менеджер архіву програми.

 

За замовчуванням, файл копії Резервна копія обраних підприємств містить у своїй назві дату та час збереження та версію програми і має розширення .ZBK - YYYY-MM-DD-XX-XX_VV.VV.VVV_NNNNNNNN.ZBK:

де YYYY-MM-DD-XX-XX_VV.VV.VVV_NNNNNNNN - відповідно рік, місяць, день, час створення архіву, версія ПЗ, у якому було створено копію, та ЄДРПОУ підприємства (ЄДРПОУ підприємства вказується за умови створення резервної копії поточного підприємства).

Копія Резервна копія всієї бази має розширення ZBF та назву - YYYY-MM-DD-XX-XX_VV.VV.VVV.ZBF.

 

1.Створіть завдання одним із способів, як було описано раніше.
2.Відкриється вікно створення завдання, у якому оберіть тип резервної копії у полі Найменування завдання:
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
3.Якщо обрано Створення резервної копії обраних підприємств, вікно набуде вигляду:

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Активація - встановлена галочка означає, що після запуску Планувальника  завдання почне виконуватись в заданий час.
При встановленні цього параметру автоматично проставляється галочка Модуль планування (активація) в головному вікні, і Планувальник запускається в роботу.
Запустити програму після виконання - опція відображається лише у локальній версії програми. Під час виконання завдання програмний комплекс закриється автоматично. Встановлена галочка в цьому полі означає, що після створення резервної копії програма автоматично запуститься.
Примусове завершення роботи - опція відображається лише у мережевій версії програми. Встановлена галочка в цьому полі означає, що клієнтські станції будуть примусово відключені через вказаний у повідомленні  час. Служба FREDOService також буде зупинена.
Найменування завдання - оберіть Створення резервної копії.
Запуск завдання - встановіть періодичність запуску завдання:
Один раз - використовується для разового створення резервної копії програми;
Щодня - використовується для створення резервної копії кожного дня у заданий користувачем час;
Щотижня - використовується для створення резервної копії раз на тиждень в заданий користувачем день та час.
Час наступного запуску - оберіть у календарі дату та час початку виконання завдання.
В разі вибору запуску завдання щодня, використовуватиметься встановлений час, якщо щотижня - встановлений день тижня та час.
Розташування резервних копій - шлях до збереження резервних копій.
Зберігати _ останніх копій - кількість резервних копій, які будуть зберігатися. Кожна наступна копія замінятиме попередню.
У нижній частині вікна відображається перелік установ програми.

За замовчуванням, у створювану резервну копію будуть додані всі установи (напроти всіх установ встановлені галочки). Зняти/встановити відмітки одразу по всіх установах можливо у заголовку першої колонки таблиці з переліком установ.

Якщо потрібно створити резервну копію певної установи (чи декількох установ), встановіть відмітку навпроти потрібного підприємства (або декількох) чи скористайтесь пошуком.

Щоб знайти потрібне підприємство у списку, введіть код ЄДРПОУ чи назву установи у полі пошуку над таблицею. У списку будуть відображені лише ті підприємства, що відповідають умовам пошуку.

 

4.Якщо обрано Створення резервної копії всієї бази, вікно набуде вигляду:
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

Для налаштування резервної копії всієї бази доступні параметри:

Розташування резервних копій - оберіть каталог, у якому зберігатимуться створені резервні копії.
Зберігати тільки __ останніх копій - якщо опція встановлена зберігатиметься вказана кількість останніх резервних копій програми, за замовчуванням, визначено збереження не менше ніж 3-х останніх копій. Файли резервних копій, що були створені раніше, видалятимуться.

 

5. Для продовження натисніть кнопку Ок.

6. Створене завдання додасться у перелік завдань Планувальника.

7. За умови, що Планувальник завдань запущено, у вказаний час розпочнеться створення вибраної резервної копії.