Як розпочати роботу з програмою

Top  Previous  Next

Для того, щоб підготувати FREDO для обміну електронними документами, необхідно виконати наступні дії:

1. Встановити ПК FREDO.

2.З облікової системи запустити модуль "Регламентовані звіти FREDO (меню "Звіти\Регламентована звітність\Регламентовані звіти FREDO").
Буде запропоновано обрати ЄДРПОУ підприємства, для якого планується подання звітності.
3.Ввести код ліцензії у модулі Адміністрування – Керування ліцензіями.

Завантажити код ліцензії у програму можливо:

із текстового файлу, натиснувши на кнопку Завантажити з диска (якщо Ви його зберегли у файлі формату *.txt);
автоматично із сайту розробника, натиснувши на кнопку Завантажити;
запросити ліцензію з сайту за посиланням https://fredo.com.ua/license та ввести у програму
4.Налаштувати основні параметри системи. Див. розділ "Адміністрування\Параметри системи\Загальні".
5.Налаштувати поштовий клієнт, вбудований в програмний комплекс. Див. розділ "Адміністрування\Параметри системи\Електронна пошта".

6. Отримати сертифікати електронних підписів підприємства та завантажити їх у програму. Див. більше у розділі Як отримати сертифікати ЕП та розділі "Сертифікати".

7.Перейти безпосередньо до роботи із звітністю. Більш повна інформація про роботу у програмі міститься у відповідних модулях.
8.Про підготовчі процедури, які потрібно виконати до моменту подання звітності у контролюючі органи - ДПС України, ДССУ (Державну службу статистики України) та ФСС України описано у розділі "Що потрібно зробити до подання звітів в контролюючі органи".