Електронна пошта |
Для зручності обміну звітністю, відправлення документів електронною поштою, у програмний комплекс вбудовано поштовий клієнт. До початку користування електронною поштою безпосередньо із програми потрібно налаштувати поштове з'єднання. Поштовий клієнт підтримує роботу по протоколу РОР3 та SMTP, а також протокол IMAP. Рекомендується створити окрему електронну скриньку на одному з надійних УКРАЇНСЬКИХ поштових серверів, яка використовуватиметься лише для відправлення звітності та отримання електронних квитанцій. Якщо у програмі ведеться звітність декількох установ і для кожної установи створені окремі поштові скриньки (в тому числі і на різних поштових серверах), для кожної з них потрібно налаштувати поштове з'єднання. Налаштування поштового з'єднання
POP3 - 110 або 995 для SSL SMTP - 25 або 465 для SSL IMAP - 993 для SSL.
SSL з'єднання - якщо поштовий сервер використовує захищений (SSL) протокол передачі даних, встановіть відмітку в цьому полі. Автоматично зміниться номер порту.
Тестовий режим Показати протокол Надсилати всі повідомлення за адресою Вести файл реєстрації пошти
Щоб обрати тип події, яку необхідно реєструвати, пересувайте повзунок за допомогою миші вгору або вниз. В залежності від позиції повзунка змінюється тип події, що буде реєструватися. Кнопка Використовую Office365 доступна, якщо у полі Адреса введено назву будь-якої поштової скриньки, крім доменів @ukr.net, @gmail.com або @meta.ua. (При введенні адреси, що має домен @ukr.net, @gmail.com або @meta.ua кнопка стає неактивною.) По натисканню кнопки Використовую Office365 автоматично виконуються налаштування прийому і відправки пошти з використанням технології OAuth 2.0.
При використанні поштових сервісів Gmail у налаштуваннях вашого облікового запису Google у розділі Безпека необхідно увімкнути опцію Доступ для менш безпечних додатків. Google попереджає, що з 30 травня 2022 року припинено підтримку сторонніх додатків і пристроїв, де потрібно входити в обліковий запис Google лише за допомогою імені користувача й пароля. Якщо ви є користувачами поштових сервісів Gmail, рекомендуємо налаштувати доступ до пошти за допомогою пароля додатка. Для збереження внесених змін натисніть Зберегти та вийти. По натисканню кнопки Застосувати відбувається збереження змін у налаштуваннях параметрів системи, вікно Параметри системи залишається відкритим. Якщо зміни не вносилися - кнопка Застосувати неактивна. Для того, щоб закрити вікно Параметрів системи без збереження змін, натисніть Відмінити. Налаштування доступу до пошти за допомогою пароля додатка Якщо ви є користувачами поштових сервісів Gmail або Ukr.net, маєте можливість налаштувати доступ до пошти за допомогою пароля додатка. Такий доступ до пошти забезпечує додатковий рівень безпеки та більш надійний захист інформації. При використанні цього типу доступу до ваших електронних повідомлень необхідний додатковий код (пароль додатка), який можливо отримати, виконавши налаштування на сайті поштового сервісу, яким ви користуєтеся:
Налаштування доступу до пошти Gmail
Для створення та використання паролів додатків, скористайтеся інструкцією нижче, або зверніться безпосередньо до інструкції на сайті Google (звертаємо вашу увагу, що спосіб налаштування може змінюватися).
3. Переконайтеся, що у вашому обліковому записі увімкнена Двохетапна перевірка. Якщо двохетапна перевірка увімкнена, перейдіть до п.5. Якщо Двохетапна перевірка неактивна, увімкніть її: Якщо розділу Двохетапна перевірка немає, можливо ваш обліковий запис належить компанії, навчальному закладу чи іншій організації. Для виконання налаштувань зверніться до системного адміністратора. Виконуючи вказівки Google, налаштуйте Двохетапну перевірку, вказавши пароль до свого облікового запису, а потім зазначивши номер телефону та спосіб підтвердження: На наступній сторінці введіть цифровий код, який ви отримаєте обраним вище способом: Підтвердіть застосування Двохетапної перевірки, натиснувши Увімкнути: 4. Перейдіть у розділ Двохетапна перевірка: 5. Оберіть пункт Паролі додатків:
6. На сторінці Паролі додатків натисніть Виберіть додаток і виберіть Пошта. 7. Натисніть Виберіть пристрій і виберіть Комп’ютер Windows. 8. Натисніть Згенерувати. 9. Скопіюйте (виділіть мишею та натисніть клавіші <Ctrl>+<C>) або запишіть 16-значний код у жовтому полі. 10. Натисніть Готово. Зверніть увагу! З міркувань безпеки паролі додатків буде анульовано, коли ви зміните пароль облікового запису Google. Щоб мати доступ до вашої пошти Gmail після змінення пароля облікового запису Google, необхідно створити новий пароль додатка та оновити налаштування Електронної пошти у FREDO. 11. Перейдіть у розділ Параметрах системи - Електронна пошта та виконайте налаштування: У розділі Сервер вхідної пошти:
У розділі Сервер вихідної пошти:
Налаштування доступу до пошти Ukr.net Для створення та використання паролів додатків, скористайтеся інструкцією нижче, або зверніться безпосередньо до інструкції на сайті Ukr.net (звертаємо вашу увагу, що спосіб налаштування може змінюватися). 1. Зайдіть у поштову скриньку Ukr.net, використовуючи ваш логін та пароль 2. В правій частині зверху натисніть . 3. Оберіть пункт Керування IMAP-доступом. 4. У розділі Керування IMAP-доступом натисніть на перемикач у пункті Доступ до зовнішніх програм. 5. У вікні, що відкриється, введіть пароль облікового запису пошти Ukr.net та натисніть Продовжити: 6. У наступному вікні задайте ім’я для зовнішньої програми та натисніть Створити пароль. 7. Скопіюйте (запам’ятайте) згенерований пароль. 8. В налаштуваннях Ukr.net натисніть Закрити. 9. Перейдіть у розділ Параметрах системи - Електронна пошта та виконайте налаштування: У розділі Сервер вхідної пошти:
У розділі Сервер вихідної пошти: у полі Сервер введіть smtp.ukr.net; у полі Порт введіть 465; встановіть позначку Авторизація; у полі Ім'я для входу введіть ім'я вашої поштової скриньки Ukr.net, у якій створювався пароль; внесіть згенерований у п.7 пароль у поле Пароль; встановіть позначку SSL з'єднання. Налаштування поштового з'єднання провайдера Office365 Повний опис налаштувань міститься у файлі Instruction email Office365.pdf, що доданий у каталозі help встановленої програми та викликається за посиланням Інструкція з налаштування пошти провайдера Office365.pdf Налаштування виконується за допомогою пароля додатка. Такий доступ до пошти забезпечує додатковий рівень безпеки та більш надійний захист інформації. Якщо в програмі використовується корпоративна пошта:
2. Далі виконуються налаштування безпосередньо користувачем у своєму обліковому записі, що включають:
Якщо використовується приватна пошта користувача:
Далі потрібно відкрити та переглянути налаштування в поштовій програмі Outlook - імена поштових серверів та номери портів. Вони використовуються при налаштуванні поштової скриньки у FREDO. Налаштування поштого з'єднання у FREDO:
Зверніть увагу!
По натисканню кнопки Використовую Office365 у групах налаштувань Сервер вхідної пошти та Сервер вихідної пошти виконується автоматичне заповнення полів відповідними значеннями.
Авторизація - встановіть галочку у цьому полі. Ім'я для входу - введіть повну назву електронної пошти облікового запису Microsoft. Пароль - введіть пароль додатку, який був створений раніше.
Сервер - введіть ім'я сервера smtp.office365.com Авторизація - встановіть галочку у цьому полі. Ім'я для входу - введіть повну назву електронної пошти облікового запису Microsoft. Пароль - введіть пароль додатку, який був створений раніше.
Після підтвердження успішного з'єднання збережіть налаштування, натиснувши кнопку Зберегти та вийти або Застосувати. Налаштування пошти провайдера Office365 з використанням технології OAuth 2.0 Прийом і відправку пошти з використанням протоколу авторизації OAuth 2.0 можливо налаштувати для корпоративних облікових записів.
Також буде автоматично встановлена опція OAuth 2.0. Опція OAuth 2.0 доступна за умови, якщо у полі Сервер вказано outlook.office365.com.
Програма повідомить про результат перевірки.
Налаштування пошти провайдера Gmail з використанням технології OAuth 2.0 Для прийому і відправки повідомлень у програмі реалізовано роботу з поштовим провайдером Gmail по протоколу ОAuth 2.0. Для увімкнення роботи з ОAuth 2.0:
Також буде автоматично додана опція OAuth 2.0. Відмітьте опцію OAuth 2.0.
3. Відкриється вікно авторизації Google. Виберіть потрібний обліковий запис. Якщо запису нема у списку, натисніть Вибрати інший обліковий запис: Або авторизуйтеся з введенним в поле Адреса обліковим записом:
5. Якщо у вас налаштована двохфакторна автентифікація, підтвердіть вхід у поштову скриньку за допомогою обраного способу підтвердження (наприклад за SMS).
|