Створення звітів зі статусом "Додаткова"

Top  Previous  Next

Використовується для виправлення відомостей про ЗО, якщо у додатку 4 за попередній період не було зазначено застраховану особу, з якою було укладено або розірвано трудовий договір (наприклад, просто забули вказати!!!).

Можливий лише для Таблиці 5 та Таблиці 7. Подається після закінчення звітного періоду.

Створення додаткової виконується аналогічно скасовуючій.

 

У попередніх звітних періодах до 01.01.2016 відображаються та подаються скасовуючі/додаткові форми версії «І».

Починаючи з періоду 01.01.2016 відображаються та подаються скасовуючі/додаткові форми 13 версії «J».

 

Для створення форми з ознакою "Додаткова" (Таблиці 5, 7) потрібно:

1. Обрати період, в якому потрібно створити додаткову форму.

2. Виділити у модулі відповідну таблицю.

3. Обрати пункт контекстного меню Створити додаткову або пункт головного меню Правка – Створити додаткову.

4. У "старому" періоді створюється новий комплект звітів, в якому для даної таблиці буде присутня форма зі статусом "Додаткова".

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

5. Відкрийте таблицю та внесіть актуальні дані. Далі відкрийте та перевірте перелік таблиць звіту.

6. Після виконання всіх цих дій пачка звітів готова для подання.