Створення звітів зі статусом "Додаткова" |
Використовується для виправлення відомостей про ЗО, якщо у додатку 4 за попередній період не було зазначено застраховану особу, з якою було укладено або розірвано трудовий договір (наприклад, просто забули вказати!!!). Можливий лише для Таблиці 5 та Таблиці 7. Подається після закінчення звітного періоду. Створення додаткової виконується аналогічно скасовуючій.
Для створення форми з ознакою "Додаткова" (Таблиці 5, 7) потрібно: 1. Обрати період, в якому потрібно створити додаткову форму. 2. Виділити у модулі відповідну таблицю. 3. Обрати пункт контекстного меню Створити додаткову або пункт головного меню Правка – Створити додаткову. 4. У "старому" періоді створюється новий комплект звітів, в якому для даної таблиці буде присутня форма зі статусом "Додаткова". 5. Відкрийте таблицю та внесіть актуальні дані. Далі відкрийте та перевірте перелік таблиць звіту. 6. Після виконання всіх цих дій пачка звітів готова для подання. |