Консолідація всіх початкових звітів в один звіт

Top  Previous  Next

Виконується за допомогою функції Консолідувати звіти.

Ця функція призначена для установ, які повинні подавати в ПФУ єдиний звіт, а також у випадку, якщо документи однієї установи створювалися на різних комп'ютерах і були імпортовані у програму як окремі початкові звіти.

Використовується у випадку, якщо в програму імпортовано декілька пакетів ПОЧАТКОВИХ звітів (звіти у яких мають тип форми "Початкова") і потрібно звести дані всіх цих пакетів в один консолідований.

Виконується із меню Файл/ Консолідувати звіти.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

Після консолідації залишається лише один початковий звіт, інші початкові звіти видаляються із модуля без можливості відновлення.

Після консолідації потрібно відкрити всі Таблиці, перевірити (F4), оновити поля (F5) та зберегти звіти (Ctrl+S).