Таблиця 6 "Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам"

Top  Previous  Next

Звіт створюється по всьому реєстру співробітників, які працювали у відповідному звітному періоді, враховуються дати прийняття та звільнення, а також наявність позначки у полі Ознака фізичної особи СПД у картках Фізичних осіб.

Зверніть увагу! Внесені зміни у довідники, які підключені до таблиці:

-у довідник Категорії застрахованої особи додані нові категорії (68-74), змінена назва категорії 62,
-доданий новий тип нарахувань з кодом 15 у довідник Тип нарахувань.

В електронній таблиці 6 згідно з оновленою формою J3040613 змінена назва колонки 19.

 

 

 

Після відкриття таблиця АВТОМАТИЧНО заповнюється списком із реєстру співробітників.

Якщо в картці співробітника заповнені відповідні поля, дані з них будуть перенесені в поля таблиці:

Громадянин України ("галочку" можна також проставити вручну);
Чоловік/Жінка (можна також вибрати у відповідній колонці);
Ознака наявності трудової книжки ("галочку" можна також проставити вручну);
Спецстаж - якщо заповнена група Спецстаж ("галочку" можна також проставити вручну);
Ознака неповного робочого часу. Можливо встановити відмітку в колонці Неповний роб. час безпосередньо у таблиці.

Ця ознака використовується для контролю сум донарахування до мінімальної заробітної плати

 

Далі для кожної особи потрібно заповнити дані у рядку.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
1.У полі Категорія оберіть для працівника відповідну категорію із підключеного довідника Категорії застрахованої особи. Також категорію можна вносити вручну із клавіатури.

Зверніть увагу! У новій 13 версії звіту цей довідник доповнений новими категоріями застрахованих осіб.

2. Якщо по одному співробітнику у звітному місяці потрібно внести декілька записів (заробітна плата, відпускні, лікарняні…), потрібно додати новий рядок (рядки) з записом такого співробітника (із довідника Співробітники) і в них вказати різні категорії ЗО.

Для цього потрібно:

натиснути на кнопку ;
у відкритому довіднику Співробітники вибрати працівника;
подвійним натисканням лівою кнопкою миші чи кнопкою Вибрати запис із довідника переноситься у таблицю;
додатковий запис для такого працівника поміщається під вже існуючим.

Нагадуємо, що по кожній застрахованій особі записи потрібно вносити з урахуванням черговості відображення виплат.

Як відсортувати записи - див. у розділі Сортування записів на одного співробітника.

3.До поля Тип нарахувань підключений довідник, із якого обирається код типу нарахувань. Дані у це поле вносяться тільки в окремих випадках, перелік яких наведений у звіті і переглянути їх можна, відкривши друковану форму за допомогою клавіші F11. Це поле може бути не заповненим.

Зверніть увагу! У новій 13 версії звіту цей довідник доповнений новим типом нарахувань 15.

4. Обов’язково потрібно вручну внести місяць та рік, у яких проводяться нарахування, у відповідні колонки. Варіанти заповнення колонки Місяць та рік перераховані у виносці під таблицею. Переглянути їх можна, якщо переключитись у друковану форму (F11).

 

Важливо!

У відкритій таблиці реалізована можливість автоматичного групового заповнення даних про співробітників: категорія, місяць, рік, кількість днів перебування у трудових відносинах. Оберіть Правка – Групова заміна полів та заповніть необхідні дані.

Доробка дозволяє пришвидшити та частково автоматизувати заповнення таблиці.

5. Суми нарахувань та суму єдиного внеску потрібно внести вручну у відповідні колонки.

6. Вручну також вносяться дані у колонку 19 - сума різниці між мінімальною з/п та фактично нарахованою з/п.

7. Якщо на одного співробітника існує декілька записів і загальна сума доходу за ними менша мінімальної, то донарахування до мінімальної з/п відображається окремим рядком з типом 13.

8. У таблиці реалізована можливість перерахунку даних. Виконується одним із способів:  

командою Правка – Перерахувати документ,
за допомогою функціональної клавіші F6.

Дане доопрацювання виконане для перерахування сум за методикою згідно Наказу Мінфіну № 449 і виконується у всіх рядках для колонок:

«Сума у межах максимальної величини»,
«Сума утриманого єдиного внеску»,
«Сума нарахованого єдиного внеску».

 

Після формування таблиці потрібно:

оновити поля (команда Правка/Оновити поля або F5),
перевірити звіт (команда Правка/Перевірити документ або F4)
та зберегти (Ctrl+S).

Далі в таблиці потрібно відсортувати записи по співробітниках. Сортування виконується, якщо послідовність записів у таблиці 6 не відповідає вимогам Наказу № 511. Це може бути після завантаження із DBF чи PFZ файлів або після заповнення таблиці 6 безпосередньо в програмі, коли користувач вносив записи без врахування вимог постанови.

 

На основі даних про працівників, внесених у Таблицю 6, за допомогою функції Оновлення реєстру співробітників у Реєстрі співробітників можна оновити дані. При оновленні даних виконується контроль на дублювання записів – нові записи додаються, існуючі – оновлюються.

Для зручної роботи з даними є можливість сортувати дані співробітників у Таблиці 6 за ІПН, ПІБ та іншими параметрами. Для сортування натисніть на заголовок відповідної колонки.

Також можна зберегти Таблицю 6 у форматі pdf. Для цього у вкладці відкритої таблиці виконайте команду меню Файл - Друк у pdf.

За замовчуванням, дані, збережені у форматі pdf, відсортовані по алфавіту за прізвищами співробітників. Щоб зберегти сортування співробітників за ІПН або іншими параметрами, перед друком у pdf відсортуйте таблицю за потрібною колонкою та виконайте команду меню Файл – Зберегти сортування таблиці. Після чого оновіть поля (F5) та перерахуйте документ (F6).