Налаштування електронної пошти |
Наявність сертифікатів ЕП на підприємстві дозволяє використання електронного документообігу, а саме - відправлення звітності до контролюючих органів. Даний обіг здійснюється за допомогою прямого з'єднання та електронної пошти. На даному кроці Майстер пропонує налаштувати електронну пошту, щоб після закінчення реєстрації підприємства програма була максимально готовою до експлуатації. Проте даний крок не є обов'язковим, його можна пропустити, натиснути кнопку Далі, та налаштувати пошту пізніше (Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта).
1. Введіть адресу електронної пошти у поле Адреса E-mail. 2. Введіть пароль доступу до електронної скриньки у поле Пароль.
4. Кнопка Додаткові налаштування відкриває вікно для настроювання вбудованого поштового клієнта програми. Докладний опис налаштувань у даному вікні див. у розділі Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта.
На етапі створення установи Ви можете пропустити ці налаштування та виконати їх пізніше. 5. Для переходу до наступного кроку натисніть кнопку Далі. Для повернення до попереднього кроку натисніть Назад. |