Налаштування комплекту підписів |
Наступним кроком є налаштування комплекту підписів у однойменному вікні. У даному вікні представлені розділи з можливими варіантами накладання електронних підписів на документи. 1. Налаштуйте комплект підписів згідно з вимогами Вашого підприємства. Виберіть розділ, відкрийте список варіантів підписів () , виділіть та встановіть потрібний варіант. Під назвою розділу буде відображений комплект підпису для документів та підписанти згідно завантажених сертифікатів ЕП. Якщо в установі є декілька посадових осіб-підписантів (бухгалтерів, відповідальних осіб), можливе редагування списку підписантів. Натисніть на кнопку у полі запису, та у відкритому довіднику оберіть власника сертифікату, що має право підпису. 2. Натисніть кнопку Далі. Для повернення до попереднього кроку натисніть Назад. |