Налаштування комплекту підписів

Top  Previous  Next

Наступним кроком є налаштування комплекту підписів у однойменному вікні.

У даному вікні представлені розділи з можливими варіантами накладання електронних підписів на документи.

1. Налаштуйте комплект підписів згідно з вимогами Вашого підприємства.

Виберіть розділ, відкрийте список варіантів підписів () , виділіть та встановіть потрібний варіант.

Під назвою розділу буде відображений комплект підпису для документів та підписанти згідно завантажених сертифікатів ЕП.

Якщо в установі є декілька посадових осіб-підписантів (бухгалтерів, відповідальних осіб), можливе редагування списку підписантів.

Натисніть на кнопку у полі запису, та у відкритому довіднику оберіть власника сертифікату, що має право підпису.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

2. Натисніть кнопку Далі.

Для повернення до попереднього кроку натисніть Назад.
Для скасування Майстра і повернення до вікна Вибір установи натисніть Відміна.