Інформаційна довідка

Top  Previous  Next

В цьому розділі:

Створення та відправлення запитів

Автоматичне створення запиту до ЄРПН у Реєстрі податкових документів

Прийом відповіді на запит

Відображення документів, отриманих з ЄРПН

Створення запитів про реєстрацію в ЄРПН за період

Розділ призначений для створення запитів до державних органів та приймання відповідей на ці запити.

       На поточний момент можливе формування запитів лише до ДПС України.

Запити (довідки) згруповані у відповідні групи - Довідка в СЕА ПДВ, Довідка в СЕА РП та СЕ, Довідка про РРО та Інша довідка.

 

Створення та відправлення запитів

1. Для створення нового документа скористайтесь одним із наступних способів:

на панелі інструментів натисніть кнопку Створити – Довідку...;
виберіть команду Файл – Створити – Довідку...
у контекстному меню оберіть команду Створити – Довідку...;
оберіть потрібну групу.
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

2. На виконання відкриється вікно Створити довідку. Оберіть довідку для створення запиту, наприклад:

3. Натисніть кнопку ОК для початку формування запиту.

4. Якщо формуються Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних або Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру акцизних накладних, потрібно виконати додаткові налаштування та заповнити необхідні поля форми, при формуванні інших запитів - заповніть необхідні поля.

5. Після заповнення документа оберіть команду Перевірити та далі Підписати.
Після підпису запиту печаткою установи у відкритому вікні обирається одержувач запиту - ДПС.
Далі запускається процес відправки запиту. У разі успішного завершення цієї операції, запис про відправку поміщається у даний модуль.

Всі інші запити створюються аналогічно описаному алгоритму.

Відібрати документи для перегляду можна за допомогою панелі Фільтр:

Період – відбір за місяцем та роком, в межах якого були створені документи;
Інтервал – відбір за датою початку та закінчення довільного інтервалу, в межах якого були створені документи;
На дату – за датою початку та закінчення довільного інтервалу, за який виконувався запит інформації;
Дата отримання – за датою початку та закінчення довільного інтервалу, в межах якого були отриманні документи;
Номер – пошук документів за номером;
Автор – перегляд документів, що створені певним користувачем;
Тип – перегляд документів певного типу: Довідка в СЕА ПДВ, Довідка в СЕАРП та СЕ, Довідка про РРО, Інша довідка;
Стан обробки – перегляд документів, що знаходяться у роботі, або документів, переміщених до Корзини.

Після встановлення параметрів фільтрації натисніть на кнопку Показати. В робочій області відобразиться перелік документів згідно заданих параметрів пошуку, наприклад.

 

Наверх

 

Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних J(F)1300107

Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних - призначений для перевірки наявності реєстрації Податкових накладних та Розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Цей запит міститься у групі Довідка в СЕА ПДВ.

 

У окремому вікні відкриється бланк документа. Заповніть бланк документа, скориставшись одним із двох способів:

1) формування запиту для документів, дата реєстрації яких відповідає вказаному значенню;

2) формування запиту за списком певних документів.

Також, у бланку передбачена можливість звернутися до ЄРПН з запитом на отримання необхідних електронних документів.

Наверх

Створення запиту за датою документів

1. Встановіть позначку ПН/РК, видані та отримані платником податку, зареєстровані в ЄРПН.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
2.У полі Дата вкажіть дату, за яку потрібно отримати інформацію про Податкові накладні та Розрахунки коригування, зареєстровані у ЄРПН:

 

3. Встановіть позначки, що відповідають типу документів, для яких необхідно сформувати запит: видані та (або) отримані:

 

4. У разі потреби, встановіть позначки, що відповідають типу постачальника та/або отримувача для головного підприємства та/або філій:

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

 

Якщо обрано отримання інформації по філії, у відповідному рядку вкажіть код філії.

За замовчуванням, встановлення відміток та заповнення коду для філій виконується автоматично, згідно з даними, що вказані у Картці підприємства.

У разі потреби можна змінювати встановлені відмітки та коди філій вручну.

Якщо позначки не встановлені, у відповідь буде надіслано усю доступну інформацію (що відповідає параметрам запиту) як для головного підприємства, так і для філій.

Зверніть увагу!

Для успішного опрацювання Запиту заборонено встановлювати відмітки отримання інформації по постачальнику або по отримувачу одночасно для головного підприємства та філії.

У такому випадку при перевірці або збереженні запиту на вкладці Протокол перевірки виводиться попередження: "Для успішної обробки запиту можливо обирати типи отримання інформації:

по головному підприємству постачальнику та/або отримувачу;
по філії постачальнику та/або отримувачу.

 

5. Після заповнення документа оберіть команду Перевірити та далі Підписати.

6.Розпочнеться процедура підпису документа.
Після підпису запиту печаткою установи у відкритому вікні обирається одержувач запиту - ДПС.
Далі запускається процес відправки запиту. У разі успішного завершення цієї операції запис про відправку поміщається у даний модуль.

Наверх

Створення запиту за списком документів

1. Встановіть позначку За списком.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

2. Обов'язково заповніть наступні поля:

Номер документа - введіть номер документа по аналогії з номером податкової накладної;
Дата виписки документа - введіть дату, коли була виписана податкова;
Вид документа - введіть умовне позначення документа: ПН - податкова накладна; РК - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної;
Індивідуальний податковий номер продавця - введіть ІПН постачальника (продавця).
Реєстраційний номер документа в ЄРПН - введіть реєстраційний номер документа в ЄРПН, якщо він відомий.

Значення поля Вид документа можна ввести вручну з клавіатури або обрати з довідника, поля Індивідуальний податковий номер продавця — ввести вручну з клавіатури. Щоб обрати значення з довідника, встановіть курсор у поле та натисніть кнопку , що з'явиться у правій частині комірки. Відкриється вікно довідника, у якому оберіть потрібне значення.

3.Для формування запиту на декілька документів додайте рядок в таблицю, скориставшись кнопкою зліва від таблиці. Відповідно, натискання кнопки видаляє рядок з таблиці.
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

4. Після заповнення документа оберіть команду Перевірити та далі Підписати.

5. Розпочнеться процедура підпису документа.
Після підпису запиту печаткою установи у відкритому вікні обирається одержувач запиту - ДПС.
Далі запускається процес відправки запиту. У разі успішного завершення цієї операції запис про відправку поміщається у даний модуль.

Наверх

Запит до ЄРПН на отримання електронних документів

Сформувати запит на отримання документів можливо незалежно від способу заповнення форми Запиту щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних (за списком чи за датою).

Щоб надіслати запит на отримання документів, під час заповнення форми встановіть опцію Імпорт документу з квитанцією.

Крім витягу з ЄРПН, Вам будуть надіслані зареєстровані документи, що були зазначені у запиті. Документи надходять у оригінальному вигляді з підписом контрагента. Особливості відображення отриманих документів описані у розділі Відображення документів, отриманих від ДПС.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

Наверх

 

Автоматичне створення запиту до ЄРПН для перевірки стану реєстрації ПН/РК

Запит за списком обраних ПН/РК можливо сформувати у модулі Реєстр податкових документів.

Для цього виконайте дії:

1. Виділіть документи, для яких необхідно сформувати запит, у таблиці модуля.

2. Виконайте команду меню Правка - Запит стану реєстрації ПН/Дод2 в ЄРПН.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

3. Відкриється вікно Запит стану реєстрації:

Оберіть один із способів формування Запиту..., встановивши відповідну опцію:

Лише по виділеним записам - у запит автоматично будуть додані лише виділені у реєстрі ПН/РК;
По всім записам - виконується формування Запитів для всіх документів, що присутні у таблиці реєстру (крім "РІШЕНЬ про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН");
По Рішенням про реєстрацію в ЄРПН - формування Запиту лише за даними виділених "РІШЕНЬ про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН", (Рішення, за якими необхідно сформувати Запит, необхідно попередньо виділити у таблиці реєстру).
По квитанціях ПН/РК - формування запиту за даними отриманих «Квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування…», що мають статус Реєстрація зупинена, (Квитанції, за якими необхідно сформувати Запит, необхідно попередньо виділити у таблиці реєстру).

Відмітьте опцію Отримати файли ПН-РК з ЄРПН для отримання з ЄРПН зареєстрованих документів з квитанціями, що зазначені у запиті.

4. Натисніть кнопку ОК. Розпочнеться процедура підпису та відправлення запиту.

Якщо ви бажаєте відправити запит пізніше, у вікні Підпис натисніть кнопку Відміна. Сформований запит буде доступний для редагування та відправки у модулі Інформаційна довідка.

Запит документів виконується лише при встановленій опції Отримати файли ПН-РК з ЄРПН у вікні Запит стану реєстрації. Якщо опція не встановлена, запит, сформований у модулі Реєстр податкових документів, здійснюється у режимі отримання відомостей про стан реєстрації документів у ЄРПН.

5. Відправлений запит поміщається у модуль Інформаційна довідка. Також сюди надходить Витяг... на запит.

Наверх

 

Приймання відповіді на запит

Прийом відповідей (Витягів) на відіслані запити відбувається стандартними засобами програми - за допомогою функції Отримати повідомлення (кнопка або F9).

Витяг із ДПС на сформований запит приймається як інформаційна довідка та буде збережений у розділі Інформаційна довідка.

Для перегляду отриманий Витяг... відкривається подвійним кліком миші.

Наверх

 

Відображення документів, отриманих з ЄРПН

Якщо при формуванні запиту до ЄРПН було встановлено опцію Імпорт документу з квитанцією - у випадку автоматичного створення запиту), крім витягу з ЄРПН, Вам будуть надіслані зареєстровані документи, що були зазначені у запиті.

Отримані документи завантажуються у Реєстр податкових документів.

 

У таблиці Реєстру податкових документів у колонці Походження документа для вхідних документів, завантажених з ЄРПН, відображається значення ЄРПН. Для вхідних документів, що отримані від Контрагентів, відповідно відображається значення Контрагент.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

Для вхідних документів, завантажених з ЄРПН, на вкладці Протокол у вікні відкритого документа перед підписами продавця відображаються підписи ДПС України.

Для вхідних документів, що отримані від Контрагентів, у полі Відправник відображається значення ЄДРПОУ та назва Контрагента.

Наверх

 

Створення запитів про реєстрацію в ЄРПН за період

Доступна можливість відправки декількох запитів J(F)1300107 за потрібний період.

Функція викликається з меню Сервіс - Запити за період.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

 

У відкритому вікні налаштувань потрібно вказати:

Період з...по - період, за який будуть сформовані та відправлені запити J(F)1300107.
Формується запит на кожний день обраного періоду. За замовчуванням, встановлений період в 5 календарних днів по поточну дату включно.
Встановіть позначки, що відповідають типу документів, для яких необхідно сформувати запит: Видані ПН/РК та Отримані ПН/РК.
Щоб надіслати запит на отримання документів, встановіть позначку Отримати файли ПН/РК з ЄРПН.
Крім витягу з ЄРПН, Вам будуть надіслані зареєстровані документи, що були зазначені у запиті. Документи надходять у оригінальному вигляді з підписом контрагента.

 

Натисніть на кнопку ОК. Розпочнеться процедура підпису документа.

Після підпису запиту печаткою установи оберіть Відправити – Відправити у контролюючий орган. Далі запускається процес відправки повідомдення. У разі успішного завершення цієї операції запис про відправку поміщається у даний модуль.

Наверх

 

Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру акцизних накладних

Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру акцизних накладних призначений для перевірки наявності реєстрації Акцизних накладних та Розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Цей запит міститься у групі Довідка в СЕА РП та СЕ. Форма запиту однакова (JF1305201) для АН/РК за формою П та АН/РК за формою С, однак у формі необхідно встановити позначку навпроти відповідного типу.

Створюється окремий запит для кожного типу форм (П або С).

Запит створюється із: Файл – Створити – Довідку в СЕА РП та СЕ – Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру акцизних накладних:

У окремому вікні відкриється бланк документа. Заповніть бланк документа, скориставшись одним із двох способів:

1) формування запиту для документів, дата реєстрації яких відповідає вказаному значенню;

2) формування запиту за списком певних документів.

Також, у бланку передбачена можливість звернутися до ЄРАН із запитом на отримання необхідних електронних документів.

Наверх

Створення запиту за датою документів

1. Встановіть позначку, залежно від типу даних, які необхідно отримати з ЄРАН: АН/РК за формою П або АН/РК за формою С.
Для отримання інформації щодо АН/РК за певною формою необхідно створити окремий запит для кожного типу форм (П або С).

 

2. Встановіть позначку АН/РК, видані та отримані платником акцизного податку, зареєстровані в ЄРАН.
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

3. У полі Дата вкажіть дату, за яку потрібно отримати інформацію про ПН/РК, зареєстровані у ЄРАН.

4. Встановіть позначки, що відповідають типу документів, для яких необхідно сформувати запит:

видані та (або) отримані
перший примірник та (або) другий примірник.

5. У разі потреби, встановіть позначки, що відповідають типу постачальника та/або отримувача для головного підприємства та/або філій:

Якщо обрано отримання інформації по філії, у відповідному рядку вкажіть код філії.

Якщо позначки не встановлено, у відповідь буде надіслано усю доступну інформацію (що відповідає параметрам запиту) як для головного підприємства, так і для філій.

6. Після заповнення та перевірки підпишіть Запит... ЕП директора та ЕП печатки установи.

7. Через деякий час при прийманні повідомлень Ви отримаєте відповідь на запит (Витяг з ЄРАН).

Витяг поміщається у модуль та прикріплюється до відправленого запиту.

Наверх

Створення запиту за списком документів

1. У формі Запиту... встановіть позначку За списком.

Позначка За списком у програмі встановлена за замовчуванням.
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
2. Обов'язково заповніть наступні поля:
Номер документа - введіть номер документа акцизної накладної (розрахунку коригування);
Дата виписки документа - введіть дату, коли був виписаний документ;
Вид документа - введіть вручну або оберіть із підключеного довідника умовне позначення документа: АН - акцизна накладна; РК - розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до акцизної накладної.

3. Для формування запиту на декілька документів додайте рядок в таблицю, скориставшись кнопкою зліва від таблиці.

4. Після заповнення та перевірки підпишіть Запит... ЕП директора та ЕП печатки установи.

5. Через деякий час при прийманні повідомлень Ви отримаєте відповідь на запит (Витяг з ЄРАН).

Витяг поміщається у модуль та прикріплюється до відправленого запиту.

Наверх

Запит до ЄРАН на отримання електронних документів

Сформувати запит на отримання документів можливо незалежно від типу Запиту щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру акцизних накладних (за датою чи за списком документів).

Щоб надіслати запит на отримання документів, при заповненні форми встановіть опцію Імпорт документу з квитанцією.

Крім витягу з ЄРАН, Вам будуть надіслані зареєстровані документи з квитанціями, що були зазначені у Запиті. Документи надходять у оригінальному вигляді з підписом контрагента.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

Наверх

 

Автоматичне створення запиту до ЄРАН у Реєстрах акцизних документів

Запит за списком обраних документів можливо сформувати у модулях Реєстр акцизних документів (пальне) та Реєстр акцизних документів (спирт етиловий).

Для цього виконайте дії:

1. Виділіть у таблиці відповідного модуля документи, для яких необхідно сформувати запит.

2. Оберіть команду в меню Правка - Запит стану реєстрації АН/РК в ЄРАН.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

3. Відкриється вікно Запит стану реєстрації:

Встановіть позначку Лише по виділеним записам. У запит автоматично будуть додані документи, що були виділені у таблиці модуля.
Якщо встановлено позначку По всім записам, виконується формування запитів для всіх документів, що присутні у списку.
Встановіть параметр Отримати файли АН-РК з ЄРАН для отримання з ЄРАН зареєстрованих документів з квитанціями, що зазначені у запиті.

4. Натисніть кнопку ОК. Розпочнеться процедура підпису та відправлення документа.

Якщо ви бажаєте відправити запит пізніше, у вікні Підпис натисніть кнопку Відміна. Сформований запит буде доступний для редагування та відправки у модулі Інформаційна довідка.

Запит, створений у модулях Реєстр акцизних документів (пальне) та Реєстр акцизних документів (спирт етиловий), формується у режимі отримання відомостей про стан реєстрації документів у ЄРАН. За замовчуванням, виконується  запит документів.

5. Відправлений запит поміщається у модуль Інформаційна довідка. Також сюди надходить Витяг... на запит.

Наверх

 

Запит щодо отримання відомостей про РРО

У розділі можливо отримати інформацію з реєстру екземплярів РРО та/або з реєстру центрів сервісного обслуговування РРО.

Щоб сформувати запит:

1. Оберіть команду Створити - Довідку про РРО.

2. У окремому вікні відкриється бланк документа. Поля запиту автоматично заповнюються даними з довідників. Перевірте коректність заповнення та введіть дані у незаповнені поля документа, наприклад:

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

 

Поля, підсвічені жовтим кольором, обов'язкові для заповнення.

Запит про надання витягу з реєстру екземплярів РРО може формуватись на декілька екземплярів РРО. Дані кожного екземпляру вказуються у окремому рядку.

Щоб додати рядок у таблицю бланка, встановіть курсор у рядок та натисніть кнопку зліва від таблиці. Відповідно, натискання кнопки видаляє рядок з таблиці.

Щоб обрати дані з довідника, натисніть кнопку . У вікні довідника Перелік РРО оберіть потрібне значення:

Зверніть увагу! Довідник Перелік РРО заповнюється користувачем! При першому відкритті довідник не містить записів! Попередньо необхідно заповнити довідник відповідно до потреб установи. Детально дивіться у модулі Загальні довідники – розділ Довідники РРО.

3. Після заповнення перевірте документ, підпишіть його електронним підписом та відправте у контролюючий орган - ДПС.

4. У разі успішного завершення цієї операції запис про відправку поміщається у даний модуль.

Наверх