Реєстр ліцензій та місць зберігання (спирт, алкоголь, тютюн) призначений для створення, редагування та збереження документів щодо ліцензування діяльності, пов’язаної з виробництвом, зберіганням, оптовою та роздрібною торгівлею спиртом, алкогольними та тютюновими виробами з метою їх створення та подачі у ДПС. Також у розділі зберігатимуться документи, отримані від ДПС.
ДПС України здійснюється автоматизована розсилка повідомлень про сплив терміну чергового платежу за ліцензію, призупинення дії ліцензії або анулювання ліцензії на певний вид діяльності. Опрацювання повідомлень про внесення чергового платежу за ліцензію виконується у модулі за допомогою сервісу Ліцензійна справа.
У модулі доступні документи:
• | Заява щодо ліцензії на право оптової торгівлі; |
• | Заява щодо додатку до ліцензії на право оптової торгівлі; |
• | Заява щодо ліцензії на право виробництва; |
• | Заява щодо ліцензії на право роздрібної торгівлі; |
• | Заява про внесення/внесення змін/виключення місць зберігання спирту до/з Єдиного Державного реєстру; |
• | Заява про внесення/внесення змін/виключення місць зберігання алкогольних напоїв та/або тютюнових виробів до/з Єдиного Державного реєстру; |
• | Документ довільного формату (для подання сканкопій документів). |
Після розгляду Заяв щодо ліцензії (спирт, алкоголь, тютюн) від органів ДПС надходить рішення, що містить наступні документи (набір документів залежить від прийнятого рішення та Заяви, що розглядались):
• | Витяг з ліцензійного реєстру на право оптової торгівлі (ліцензія); |
• | Витяг з ліцензійного реєстру про наявність додатка до ліцензії на право оптової торгівлі (додаток); |
• | Витяг з ліцензійного реєстру на виробництво (ліцензія); |
• | Витяг з ліцензійного реєстру на право роздрібної торгівлі; |
• | Витяг з Єдиного державного реєстру місць зберігання (Спирт); |
• | Витяг з Єдиного державного реєстру місць зберігання (оптові, роздрібні партії); |
• | Витяг з Єдиного державного реєстру місць зберігання (виноматеріали); |
• | Витяг з розпорядження про виключення місця зберігання; |
• | Виписка з розпорядження. |
Фільтр Реєстру...
Для відбору потрібних документів в реєстрі встановіть необхідні параметри відбору на панелі Фільтр:
|
Документ
|
Дата – встановіть позначку для вибору певного періоду або довільного періоду:
• | За період – вкажіть місяць та рік, в межах якого були створені потрібні документи; |
• | Інтервал – вкажіть дату початку та закінчення довільного інтервалу, в межах якого були виписані потрібні документи; |
• | Автор – дозволяє знайти документи, які були створені певним користувачем (автором); |
• | КВЕД – оберіть значення з довідника КВЕД. |
|
Ліцензійна справа
• | Номер ліцензії – перегляд та опрацювання документів щодо ліцензій, а також отриманих від ДПС Повідомлень - див. більше у розділі Ліцензійна справа. |
• | Індивідуальний № МЗ – пошук документів за значенням граф Індивідуальний номер місця зберігання; |
• | Дія– пошук документів за значенням граф розділу Дія. |
Статус
Дозволяє знайти документи, що перебувають на певному етапі обробки (мають визначений обробкою статус). Для відбору документів виберіть потрібний статус. Якщо обрано Всі, відображаються всі документи реєстру, окрім видалених.
Після встановлення параметрів фільтрації натисніть на кнопку Показати. В робочій області відобразиться перелік документів згідно заданих параметрів пошуку.
|
Створення Заяв щодо ліцензій та місць зберігання
Для створення нових заяв щодо ліцензій виконайте дії в наступній послідовності:
1. | Скористайтесь одним із способів: |
• | на панелі інструментів натисніть кнопку Створити; |
• | виберіть команду Файл – Створити; |
• | у контекстному меню оберіть команду Створити; |
• | натисніть комбінацію клавіш Ctrl+N. |
2. | У відкритому вікні Створення документа оберіть потрібний тип документа та натисніть кнопку Створити. |
Якщо за обраний період у реєстрі не створено жодного документа, вікно Створення документа відкривається безпосередньо по виконанню команди Створити.
Зверніть увагу!
При створенні Заяви... формується пакет документів, що містить головний документ Заява... та один Документ довільного формату (для подання сканкопій документів).
3. | У окремому вікні відкриється бланк документа Заява..., який потрібно заповнити. |
Поля, що підсвічені кольором, обов'язкові для заповнення.
| Натисніть на рисунок, щоб збільшити |
4. | Внесіть дані в поля, які потребують заповнення із клавіатури. |
5. | Оберіть команду Правка – Перевірити документ або F4 для перевірки звіту. |
Перевіряється правильність заповнення полів, і у випадку помилок система підсвітить червоним кольором поля, що необхідно виправити. Виправте помилки та знову виконайте перевірку.
6. | Збережіть документ, натиснувши на кнопку або комбінацію клавіш Ctrl+S. |
Створення додаткового Документа довільного формату (для подання сканкопій документів)
При створенні Заяви... формується пакет документів, що містить головний документ Заява ... та один Документ довільного формату (для подання сканкопій документів).
Якщо до заяви необхідно додати ще один Документ довільного формату, виконайте наступні дії:
1. | У таблиці реєстру виділіть Заяву, до якої необхідно додати Документ довільного формату, та в контекстному меню оберіть Створити – Документ довільного формату: |
| Натисніть на рисунок, щоб збільшити |
2. У окремому вікні відкриється бланк документа, який потрібно заповнити.
| Натисніть на рисунок, щоб збільшити |
3. Щоб додати сканкопію документа, встановіть курсор у поле Найменування файлу документу та натисніть кнопку . У відкритому вікні оберіть потрібний файл. Назва обраного файла відобразиться у полі документа.
Можливо прикріпити лише один файл формату PDF, розміром не більше 10 Мб.
4. Внесіть необхідні дані та збережіть документ.
Зверніть увагу! Кількість додатків Документ довільного формату (для подання сканкопій) повинно дорівнювати загальній кількості сканкопій, що зазначається у формі Заяви.
Щоб надіслати документи у органи ДПС, підпишіть та відправте заповнені та перевірені документи, як описано у розділі Підписання документів ЕП та їх відправлення.
|