Заповнення Розрахунку...

Top  Previous  Next

Якщо використовується заповнення даних із облікової системи, натисніть на кнопку на панелі інструментів для початку вивантаження даних із облікової системи у відповідні поля розрахунку.

 

Після відкриття Розрахунку поля "шапки" додатку автоматично заповнюються даними із Картки підприємства.

У модулі, за замовчуванням, включений режим автоматичного заповнення Розрахунку даними Додатку 1 та Додатку 2.

Дані заповнених Додатків 1 (2) автоматично переносяться у відповідні їм рядки Розрахунку.

Внесіть дані у інші рядки, які потребують заповнення.

Заповнення Розрахунку за даними Додатків можна відключити - в меню Правка зняти відмітки Заповнення Розрахунку із Додатку 1 та/або Заповнення Розрахунку із Додатку 2.

 

Зверніть увагу!

Якщо вже після формування звітів змінювалися дані у Картці підприємства чи у Додатках 1 та/або 2, потрібно знову відкрити Розрахунок та виконати операції:

оновити поля (F5);
перерахувати звіт (F6);
перевірити звіт (F4);
зберегти (Ctrl+S).

 

Якщо потрібно вручну відредагувати та зберегти дані в Розрахунку:

1. Відключіть пункт (зніміть "галочку") в меню Правка - Заповнення Розрахунку із Додатку 1 та Заповнення Розрахунку із Додатку 2.

2. Відкрийте Розрахунок.

3. Відключіть авторозрахунок даних (зніміть "галочку" меню Правка - Автоматичний розрахунок).

Після цього відключиться автосумування в підсумовуючих рядках таблиці.

Внесіть потрібні дані та збережіть.