Додатки ПФУ |
Згідно з Постановою правління Пенсійного фонду України від 05.11.2009 № 26-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24.11.2009 № 1136/17152, Додатки 5-7 до персоніфікованої звітності страхувальники формують та подають до органів Пенсійного фонду один раз на рік до 1 квітня року, наступного за звітним періодом. Базовим звітним періодом для них є календарний рік. У даному розділі описаний порядок створення додатків. Формування Додатків у програмі здійснюється у модулі Додатки ПФУ. Модуль доступний із Головного меню програми Звітність - Додатки ПФУ. У модулі формуються додатки ПФУ за 2010 рік. Для створення додатків у полі для обрання звітного періоду вкажіть звітний рік та натисніть кнопку Створити на панелі інструментів програми (або однойменна команда в меню Файл). Із випадного меню оберіть потрібний додаток. Причому, для підприємства-фізичної особи меню міститиме повний перелік додатків - 5, 6 та 7. Якщо ж обрана установа - юридичне підприємство, наявними будуть тільки додатки 6 та 7. Обраний в меню додаток з'явиться у полі реєстру додатків. Реєстр має структуру ієрархічного списку. В розгорнутому вигляді містить документи: Перелік таблиць звіту та саме таблиці, що відповідають певному Додатку. У колонках реєстру відображена поточна інформація про документи: назва, його статус, дата останньої модифікації тощо. Для створення Додатку треба заповнити відповідні таблиці. Для цього потрібно:
В режимі перегляду доступна кнопка (або клавіша F4), а також додаткова функція копіювання (кнопка на панелі інструментів). Після заповнення усіх потрібних документів (Таблиць) - відкрити, перевірити та зберегти документ «Додаток …» (це Перелік таблиць звіту). В цю форму буде автоматично внесена інформація із створених документів (кількість аркушів, заповнених рядків тощо). Тепер документи можна експортувати для подання до ПФУ (див. Інструкція з подання щомісячної персоніфікації). |