Додатки ПФУ |
![]() ![]() ![]() |
Згідно з Постановою правління Пенсійного фонду України від 05.11.2009 № 26-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24.11.2009 № 1136/17152, Додатки 5-7 до персоніфікованої звітності страхувальники формують та подають до органів Пенсійного фонду один раз на рік до 1 квітня року, наступного за звітним періодом. Базовим звітним періодом для них є календарний рік. У даному розділі описаний порядок створення додатків. Формування Додатків у програмі здійснюється у модулі Додатки ПФУ. Модуль доступний із Головного меню програми Звітність - Додатки ПФУ. У модулі формуються додатки ПФУ за 2010 рік. Для створення додатків у полі для обрання звітного періоду вкажіть звітний рік та натисніть кнопку Створити Обраний в меню додаток з'явиться у полі реєстру додатків. Реєстр має структуру ієрархічного списку. В розгорнутому вигляді містить документи: Перелік таблиць звіту та саме таблиці, що відповідають певному Додатку. У колонках реєстру відображена поточна інформація про документи: назва, його статус, дата останньої модифікації тощо. Для створення Додатку треба заповнити відповідні таблиці. Для цього потрібно:
В режимі перегляду доступна кнопка
Тепер документи можна експортувати для подання до ПФУ (див. Інструкція з подання щомісячної персоніфікації). |