Підписання ЕП та відправлення ТТН електронними каналами зв'язку

Top  Previous  Next

Вихідні документи відправляються контрагентам та в ДПС електронними каналами зв'язку. Для відправки документ повинен бути заповненим, перевіреним та збереженим.

Існує декілька способів відправки ТТН контрагентам: з вікна відкритого документа (даний спосіб дозволяє відправити лише один документ) або з реєстра (даний спосіб дозволяє відправляти як один документ, так и групу документів одночасно).

Для відправки з відкритого вікна документа оберіть один із варіантів:

на панелі інструментів натисніть кнопку Відправити - ;
виберіть команду Файл – Відправити.
Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

Для відправки з реєстру виберіть одну або декілька ТТН  та оберіть один із варіантів:

на панелі інструментів натисніть кнопку Відправити - ;
виберіть команду Файл – Відправити;
у контекстному меню оберіть команду Відправити.

 

Оберіть потрібного адресата з доступних: ДПС або контрагент.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

На виконання команди розпочнеться підписання документа ЕП та одразу відправка документа адресату. По закінченню процедури, система виведе протокол відправки документів.

Також зверніть увагу:

Після підписання документів комплектом кваліфікованих електронних підписів (КЕП), у відповідних місцях бланку документів встановлюється позначка "ЕП", що свідчить про накладений підпис/печатку. Якщо в Картці підприємства налаштовані зразки підписів директора/бухгалтера та печатки підприємства, то після підписання документа у відповідних місцях бланку відображаються завантажені у програму сканкопії зразків для більшої наочності.
Контрагент, що отримав документ, також бачить зображення підпису та печатки установи.

Для того, щоб документ роздруковувався разом із зображеннями підпису та печатки, необхідно встановити позначку в полі "Накладати графічні зображення підписів та печатки під час друку" в Параметрах системи.

Для документів реалізовано функцію мультишифрування, яка полягає в шифруванні документа всіма наявними сертифікатами контрагента одночасно (сертифікати з типом "директор", "бухгалтер", "співробітник", "печатка установи"). Таким чином, при отриманні документа, контрагент може розшифрувати його будь-яким з цих сертифікатів.
Якщо відправляється документ новому контрагенту, який відсутній в адресній книзі та/або в довіднику "Контрагенти", програма пропонує створити їх записи.
Аналогічно при отриманні документа від нового контрагента, автоматично створюється запис в адресній книзі та картка в довіднику "Контрагенти".
Після отримання контрагентом документів надійде повідомлення про доставку.