Послідовність роботи після імпорту |
1. Якщо імпортуються всі документи персоніфікованої звітності, необхідно почергово відкрити, перевірити, виправити і зберегти форми ІНДАНІ, які при імпорті мають статус Помилковий, записи на інших закладках, із яких формуються відповідні документи. 2. У випадку, якщо імпортовані лише ІНДАНІ, відсутні документи створюються у модулі Річна персоніфікація.
Для правильного формування документів у цій закладці потрібно: 2.1. Модуль Річна персоніфікація по закінченні імпорту закрити. 2.2. Відкрити довідник Співробітники (меню Довідники/Співробітники). 2.3. Встановити позначку "Звітувався до ПФУ" у записах тих співробітників, дані яких надавались до ПФУ в минулому звітному році. Також заповнити дати прийняття та звільнення з роботи у картці Фізична особа. 2.4. Знову відкрити модуль Річна персоніфікація - дані про нових співробітників у закладку (СП) Список осіб будуть перенесені автоматично. 2.5. Відкрити картку установи, закладка "Пенсійний Фонд". В полі [Наявність підстав для пільг] встановити прапорець за наявності підстав. Без встановленої відмітки неможливо заповнити Таблицю 2 у Інданих (відомості про спецстаж). 2.6. Інші закладки (БСВ та Список підстав) заповніть для формування відповідних документів. 2.7. Для групового оновлення полів у звітах Індані (дати, керівника та бухгалтера) потрібно у розділі Індані, не відкриваючи звіти, обрати "Оновити поля документів" із контекстного меню або меню Правка модулю Річна персоніфікація. Ці поля будуть оновлені (дата - на поточну, прізвище керівника та бухгалтера – на ті, які внесені в картці установи). 3. Сформуйте пачки звітності. Всі документи сформованих пачок, включаючи ярлики, відкриваються для перегляду подвійним натисканням лівою кнопкою миші на їх назві, але вони недоступні для редагування. 4. Після цього можна обрати спосіб подання звітності до ПФУ. |