Для відправки повних логів програми технічній підтримці необхідно заархівувати весь вміст відповідних каталогів та надіслати цей архів.
Локальна версія програми:
- якщо локальна версія Fredo встановлена у каталог за замовченням для поточного користувача:
C:\Users\Name_User\AppData\Local\Fredo\Fredo\LOG
- якщо локальна версія Fredo встановлена у каталог за замовченням для всіх користувачів:
C:\ProgramData\Fredo\Fredo\LOG
- якщо локальна версія Fredo встановлена у каталог, який обрав користувач:
Логи знаходяться у папці log кореневого каталогу програми
Мережева версія програми:
1. Серверна частина (логи "DMFAppServer")
- якщо серверна частина мережевої версії Fredo встановлена у каталог за замовченням:
C:\ProgramData\Fredo\Fredo_SRV\LOG
- якщо серверна частина мережевої версії Fredo встановлена у каталог, який обрав користувач:
Логи знаходяться у папці log кореневого каталогу програми
2. Клієнтська частина програми (станція, логи "Ezvit")
- при запуску станції через ezvitnet.exe:
C:\Users\<Ім’я користувача>\AppData\Roaming\1CZVIT\<Каталог з випадковим ім’ям>\LOG
- при запуску станції через встановлену станцію (station.exe):
C:\Program Files (x86)\FREDO\Station\LOG
- при запуску програми через ezvit.exe:
C:\Users\<Ім’я користувача>\AppData\Roaming\Fredo\Fredo_SRV\LOG