Опис основних функціональних елементів інтерфейсу

Top  Previous  Next

Модуль представлений у вигляді таблиці, окремий рядок якої відображає коротку основну інформацію про податковий документ. Переглянути більш детальніше документ можна у окремому вікні, яке відкривається подвійним кліком по потрібному запису.

Всі документи, що містяться у даному модулі, умовно поділені за напрямком - Отримані та Видані.

Отримані документи - це отримані від контрагентів податкові накладні та Додатки 2.
Видані документи - видані податкові накладні та Додатки 2.

Реєстр податкових документів складається з 3 основних функціональних частин:

Натисніть  на рисунок, щоб збільшити
Натисніть  на рисунок, щоб збільшити

Фільтр

Робота з оновленим Реєстром податкових документів розпочинається з Фільтра - зручного і потужного інструменту відбору потрібних документів.

У Фільтрі максимально зібрані атрибути, за якими здійснюється пошук та сортування. Фільтрація відбувається по будь-якому відомому параметру, такими як:

період або дата створення документа;
найменування документа;
тип документа;
номер документа;
статус документа;
ЄДРПОУ контрагента;
ІПН контрагента;
найменування контрагента;
призначення (вхідні, вихідні, на опрацюванні, видалені);
Автор.

Передбачена можливість самостійно задавати відображення параметрів відбору в Реєстрі. Натисніть на кнопку , у відкритому вікні встановіть/зніміть галочки напроти потрібного реквізиту.

Після встановлення параметрів фільтрації натисніть на кнопку Показати. В робочій області відобразиться перелік документів згідно заданих параметрів пошуку, наприклад

Для того, щоб очистити Фільтр від даних, натисніть на кнопку .

Якщо Фільтр не потрібен та/або заважає, його можна згорнути. Для цього натисніть на кнопку . Щоб розгорнути Фільтр, натисніть на згорнуту панель.

Детальний опис Фільтра та робота з ним описана в розділі довідки Фільтр - початок роботи з Реєстром податкових документів.

Робоча область

Містить безпосередньо записи Реєстру податкових документів: відображає записи, що відповідають заданим умовам фільтрації та сортування.

Набором колонок у таблиці Реєстру та порядком їх розміщення можна керувати. Для цього натисніть на кнопку на панелі інструментів.
Відкриється вікно Конфігуратор таблиці. Встановіть відповідні галочки для відображення колонок.

Скористайтесь кнопками для встановлення довільного порядку за власним бажанням, або для встановлення порядку колонок за замовчуванням.

Якщо встановлена опція Автоматично приховувати пусті колонки, колонки, що не містять даних, не відображаються у Робочій області.

Для збереження змін натисніть кнопку ОК.

Для зручності роботи у реєстрі, реалізована функція ГРУПУВАННЯ записів реєстру по колонках таблиці реєстру. Для активації цієї функції необхідно в меню Вигляд встановити позначку в полі Групування даних.
Над реєстром з'явиться додаткова панель. Саме на цю панель перетягується потрібні колонки таблиці.

Натисніть на рисунок, щоб збільшити
Натисніть на рисунок, щоб збільшити

У колонці Реєстрація в ЄРПН відображено статус документа у ДПС: символ означає, що документ зареєстровано, - документ відхилено, якщо колонка порожня – документ у ДПС не оброблено.

Панель інструментів.

Містить кнопки, що надають швидкий доступ до найбільш часто використовуваних операцій. При наведенні покажчика миші на кнопку відображається коротка підказка, що описує виконувану функцію.