Увага! Користувачам, які не отримали квитанції до звітів та ПН

20.11.2018

Звертаємо увагу, що 14-16 листопада виникали збої у роботі сервера прямого з'єднання ДФСУ, що призвело до відсутності квитанцій про реєстрацію звітів та ПН. Для того, щоб отримати відсутні квитанції необхідно виконати наступні дії:
1) Виконайте налаштування: увійдіть в розділ Адміністрування - Параметри системи - Звітність та встановіть лише відмітку Електронну пошту. Збережіть внесені зміни.
2) Виконайте повторну відправку документів. Для цього виділіть необхідні документи, на які очікуєте квитанції, натисніть правою кнопкою миші та оберіть опцію «Відправити знову». А потім виконайте прийом вхідних повідомлень, натиснувши клавішу F9.
Важливо! НЕ копіюйте документи!
3) Після отримання всіх необхідних квитанцій в розділі Адміністрування - Параметри системи - Звітність знову встановіть відмітку Пряме З’єднання та збережіть внесенні зміни.