Увага! Користувачам, які не отримали квитанції до звітів та ПН

18.01.2019

Звертаємо увагу, що поточні збої у роботі сервера прямого з'єднання ДФСУ, призвели до відсутності квитанцій про реєстрацію звітів та ПН у програмі Фредо. Для того, щоб отримати відсутні квитанції необхідно виконати наступні дії:
1. Перевірити чи отримані документи сервером ДФС та сформовані квитанції у Електронному кабінеті платника податків.
2. Виконайте налаштування у програмі Фредо: увійдіть в розділ Адміністрування - Параметри системи - Звітність та встановіть лише відмітку Електронну пошту. Збережіть внесені зміни.
3. Якщо квитанція на документ сформована у Електронному кабінеті - виконайте повторну відправку документів. Для цього виділіть необхідні документи, на які очікуєте квитанції, натисніть правою кнопкою миші та оберіть опцію «Відправити знову». Таким чином будет сформований запит на повторну відправку квитанції. А потім виконайте прийом вхідних повідомлень, натиснувши клавішу F9.
Важливо! НЕ копіюйте документи! Якщо у Кабінеті нема інформації по документу, або відсутня квитанція, то при натисканні кнопки Відправити знову документ буде відправлено на реєстрацію поточним числом.
4. Після отримання всіх необхідних квитанцій в розділі Адміністрування - Параметри системи - Звітність знову встановіть відмітку Пряме З’єднання та збережіть внесенні зміни.