Лінія консультації

(Технічні питання)
+38 (044) 294-66-94
[email protected]

Офіс

(Ліцензії, оплати, рахунки)
+38 (044) 294-66-91
[email protected]

Запрошуємо на ВЕЛИКИЙ КВАРТАЛЬНИЙ СЕМІНАР 11 квітня 2024 року


У деяких клієнтів при оновлені до версії 01.03.122 виникають помилки. Дана ситуація виявляється у тих користувачів, які використовують застарілу версію СУБД FireBird 2.1.


Запрошуємо на ВЕЛИКИЙ РІЧНИЙ СЕМІНАР 17 січня 2024 року


Запрошуємо топ-менеджмент та керівників підрозділів підприємств прийняти участь в конференції VI ERP FORUM. Захід присвячений розвитку продуктів BAS для середнього та великого бізнесу, включаючи випуск редакції 2.5 програми "BAS Комплексне управління підприємством".


Запрошуємо на стенд Спілки Автоматизаторів Бізнесу на Міжнародний експофорум ресторанно-готельного бізнесу та клінінгу "FoReCH", що відбудеться 28-30 листопада 2023 року в м. Києві.


Запрошуємо на стенд Спілки Автоматизаторів Бізнесу на Міжнародній будівельній виставкці "InterBuildExpo", що відбудеться 25-27 жовтня 2023 року в м. Києві.


Запрошуємо на ВЕЛИКИЙ КВАРТАЛЬНИЙ СЕМІНАР 3 жовтня 2023 року.


Запрошуємо відвідати стенд FREDO на виставкці "Індустрія торгівлі", де Ви зможете отримати консультації спеціалістів з впровадження та супроводу сервісів FREDO з подачі електронної звітності та електронного документообміну.

"Індустрія торгівлі" – ключова подія українського ринку ритейлу, яка презентує повний комплекс технологій, обладнання і послуг для ритейлу.


13 вересня 2023 року в рамках онлайн-сервісу "Лекторій" заплановано проведення онлайн-семінару для користувачів програм автоматизації бізнесу на тему: "Перевезення вантажів: облік у контрагентів".


Станом на 16:30 робота серверів стабілізована, DDoS-атаки успішно відбиті, пошкодження інформації відсутні.


23 квітня

УВАГА! У поточному оновленні буде здійснено підготовку до зміни взаємодії клієнта (станції) та серверної частини у мережевому варіанті програми та додані нові компоненти. Рекомендуємо встановити оновлення та виконати запуск всіх встановлених станцій для актуалізації компонентів, необхідних для клієнт-серверного варіанту роботи.

  • реалізовано можливість обирати кілька значень у вікні Довідник КАТОТТГ;
  • доопрацьовано алгоритм використання каталогу Temp при створенні резервних копій програми;
  • додано можливість налаштовувати накладання електронних підписів: Відповідальна особа – Печатка та Відповідальна особа для комплекту підписів Заявки для видачі ліцензії;
  • оновлені Довідники;
  • нові та змінені Форми.